Od kilku miesięcy czasopisma znajdujące się w ofercie e-Kiosku można czytać m.in. na iPadzie. W ostatnich dniach e-Kiosk udostępnił w wersji dla iPada również dzienniki.
Posiadacze tabletów firmy Apple, których jest w Polsce podobno już kilkadziesiąt tysięcy, otrzymali właśnie możliwość nabycia kolejnych publikacji na swoje iPady. Po magazynach przyszła kolej na kilkanaście gazet codziennych (m.in. Puls Biznesu, Dziennik Gazeta Prawna, siedem mutacji Gazety Wyborczej, Fakt, Przegląd Sportowy i Sport).
Tym samym wszystkie publikacje znajdujące się w ofercie e-Kiosku są teraz udostępniane w dwóch formatach. Co ważne dla wydawców, przygotowanie drugiej wersji ich publikacji nie wiąże się z koniecznością ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów.
– Jako zasadę przyjęliśmy, że niezależnie od tego, na ile platform będziemy przygotowywać e-publikacje, koszt ich przygotowania będzie z punktu widzenia wydawców zawsze ten sam – mówi Piotr Kubiszewski, Prezes e-Kiosk S.A. – Jest to bardzo istotne, gdyż wkrótce wprowadzać będziemy kolejne czytniki na kolejne platformy.
Warto dodać, że „iPadowe” wersje publikacji można kupić bezpośrednio w serwisie e-Kiosk.pl, a nie w AppStore. W tym ostatnim miejscu znajduje się wyłącznie e-Kiosk Reader, aplikacja służąca do czytania e-publikacji, którą należy
zainstalować na tablecie.
Wpisy promowane
- Program do projektowania mebli w 3D – TopSolid WoodRozwój technologii daje spore możliwości w obszarze zwiększenia skuteczności i wydajności pracy projektantów i producentów mebli. Świetnym tego przykładem jest ...
- O co zapytać prawnika do spraw gospodarczych?Dla wielu przedsiębiorców świat prawa gospodarczego może być skomplikowany i pełen pułapek. Właśnie dlatego warto skorzystać z usług prawnika specjalizującego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.