Od kilku miesięcy czasopisma znajdujące się w ofercie e-Kiosku można czytać m.in. na iPadzie. W ostatnich dniach e-Kiosk udostępnił w wersji dla iPada również dzienniki.
Posiadacze tabletów firmy Apple, których jest w Polsce podobno już kilkadziesiąt tysięcy, otrzymali właśnie możliwość nabycia kolejnych publikacji na swoje iPady. Po magazynach przyszła kolej na kilkanaście gazet codziennych (m.in. Puls Biznesu, Dziennik Gazeta Prawna, siedem mutacji Gazety Wyborczej, Fakt, Przegląd Sportowy i Sport).
Tym samym wszystkie publikacje znajdujące się w ofercie e-Kiosku są teraz udostępniane w dwóch formatach. Co ważne dla wydawców, przygotowanie drugiej wersji ich publikacji nie wiąże się z koniecznością ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów.
– Jako zasadę przyjęliśmy, że niezależnie od tego, na ile platform będziemy przygotowywać e-publikacje, koszt ich przygotowania będzie z punktu widzenia wydawców zawsze ten sam – mówi Piotr Kubiszewski, Prezes e-Kiosk S.A. – Jest to bardzo istotne, gdyż wkrótce wprowadzać będziemy kolejne czytniki na kolejne platformy.
Warto dodać, że „iPadowe” wersje publikacji można kupić bezpośrednio w serwisie e-Kiosk.pl, a nie w AppStore. W tym ostatnim miejscu znajduje się wyłącznie e-Kiosk Reader, aplikacja służąca do czytania e-publikacji, którą należy
zainstalować na tablecie.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.