Chcesz wiedzieć, co dzieje się z wysłaną do Ciebie paczką? Przesyłki dostarczane przez UPS, DHL, GLS, InPost i RUCH można śledzić teraz przez komunikator Gadu-Gadu. Jest to nowa usługa, dzięki której w każdym momencie kupujący może sprawdzić status swojej przesyłki.
W nowej usłudze wprowadzono dwa rodzaje powiadomień:
• wysyłane automatycznie po każdej zmianie statusu przesyłki
• wysyłane na żądanie, z aktualnym statusem przesyłki.
Bądź na bieżąco: powiadomienia automatyczne
Aby dostawać przez Gadu-Gadu powiadomienia o każdej zmianie statusu przesyłki należy:
1. Połączyć swoje konto Allegro z Gadu-Gadu – wpisać numer GG w ustawieniach konta Allegro, zaznaczyć informowanie o statusach paczek w ustawieniach powiadomień i dołączyć numer GG Allegro – GG: 600 do listy kontaktów w komunikatorze.
2. Po zakupie kliknąć w Płacę i wybrać sposób zapłaty i dostawy. Utworzona zostanie wówczas karta płatności, na której sprzedający będzie mógł podać numer paczki. Kiedy to zrobi, informacje o jej statusie będą przekazywane na numer Gadu-Gadu śledzącego drogę paczki (kupującego).
Jeśli kupujący nie chce dostawać e-maili o dodaniu lub usunięciu numeru przesyłki z karty płatności, powinien tylko odznaczyć opcję „E-mail z informacją o numerze przesyłki (wprowadzenie lub usunięcie z karty płatności)” w ustawieniach powiadomień.
Nawet jeśli transakcja nie ma karty płatności albo sprzedawca nie wpisał na niej numeru przesyłki, kupujący może dowiedzieć się, gdzie jest paczka. Należy wtedy:
1. Zapytać sprzedającego o numer przesyłki.
2. Dodać numer GG Allegro – GG: 600 – do listy kontaktów w swoim komunikatorze.
3. Na ten numer wysłać wiadomość z hasłem „paczka”, nazwą przewoźnika i numerem paczki (np. „paczka DHL 1154114547”).
4. W odpowiedzi znajdzie się informacja o aktualnym statusie przesyłki.
Przez Gadu-Gadu użytkownicy mogą dostawać także informacje o aukcjach i otrzymanych komentarzach. Usługa działa na wszystkich wersjach komunikatora Gadu-Gadu.
Wpisy promowane
- Jak szybko wdrożyć profesjonalne oprogramowanie dla firm?Sprawne zarządzanie danymi i procesami wewnętrznymi wymaga zastosowania nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Jednak wiele przedsiębiorców wciąż wstrzymuje się z decyzją o ...
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!