gemiusPrism: nowe narzędzie dla internetowych wydawców

Opublikowano: 18 grudnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Gemius wprowadza nowe narzędzie do analityki webowej. gemiusPrism ma być „przełomem w kierunku elastycznego podejścia do analizy danych”.

gemiusPrism: nowe narzędzie dla internetowych wydawców 1Badanie gemiusPrism znane było w okresie testów jako gemiusTraffic 2.0. Narzędzie umożliwiać ma nie tylko pomiar aktywności użytkowników stron WWW, ale także ich segmentację i analizę działań za pomocą szerokiej gamy wskaźników.

Narzędzie umożliwia między innymi:

  • sprawdzenie z jakich miejsc użytkownicy przychodzą na stronę WWW oraz określenie, które z tych wizyt są najlepsze pod względem wskaźnika ROI, konwersji czy przychodu;
  • weryfikację zarówno płatnych, jak i organicznych źródeł wejścia na stronę oraz analizę współczynnika odrzuceń;
  • monitoring konwersji użytkowników na cele biznesowe, umożliwiający zdefiniowanie nieefektywnych elementów strony;
  • tworzenie raportów na temat tego, jak konkretna zawartość serwisu wpływa na odsłony – czy witryna jest często oglądana, ile czasu spędzają na niej użytkownicy i czy taki wynik jest zgodny z założeniami biznesowymi;
  • pomoc w pomiarze efektywności kampanii, w tym kampanii AdWords.

gemiusPrism jest idealnym rozwiązaniem dla wydawców, reklamodawców, branży e-commerce oraz wszystkich tych, którzy prowadzą działalność w internecie, przekonują twórcy narzędzia.

Dawid ZarazińskigemiusPrism: nowe narzędzie dla internetowych wydawców

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.