Firma Alcatel ogłosiła zamiar nabycia przez należącą do niej firmę Genesys Telecommunication Laboratories, firmy VoiceGenie. Transakcja zrealizowana zostanie w najbliższych tygodniach.
Założona w 2000 roku firma VoiceGenie, jest liderem głosowych rozwiązań samoobsługowych. Oprogramowanie firmy opiera się na Voice XML – technologii, używanej w samoobsługowych aplikacjach głosowych, mających zastosowanie w centrach obsługi klientów. Ze względu na to, iż VXML stanowi wsparcie między innymi dla: informacji telefonicznej, wskazywania kierunku połączenia i wirtualnych recepcjonistów, jest szeroko rozwijana przez operatorów telekomunikacyjnych. Technologia Voice XML jest coraz częściej stosowana w firmowych aplikacjach głosowych, na przykład w celu kontrolowania stanu zamówień firm. VoiceGenie jest zarządzana przez 90-osobową radę w Toronto. Silną pozycję na światowym rynku portali głosowych osiągnęła dzięki obsłudze największych dostawców usług, takich jak: Orange, Verizon i AT&T.
Według firmy analitycznej Gartner Dataquest, VoiceGenie zajmuje drugą pozycję na światowym rynku – zaraz po firmie Genesys, która jest liderem. Połączenie obu firm umocni pozycję Genesys i sprawi, że będzie on niekwestionowanym liderem na szybko rozwijającym się rynku. Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych trzech lat, rynek podwoi się. Połączone przedsiębiorstwa zajmą tym samym jedną czwartą rynku, co da im niemal 2,5 – krotną przewagę nad największym konkurentem. Genesys spodziewa się również przyspieszenia trendu w rozwoju rozwiązań IVR (interactive voice response) do standardów nowego oprogramowania Voice XML. Firma rozszerzy ofertę dla przedsiębiorstw, udostępniając im szeroki asortyment wewnętrznych i sieciowych usług, w tym usług zarządzanych.
'Rosnące zastosowanie systemów rozpoznania mowy jest silną motywacją do zastępowania starzejących się systemów IVR, systemami opartymi na standardach portali głosowych’ – napisał w najnowszym raporcie analityk firmy Gartner – Drew Kraus. 'Dodatkowo sprzedawcy zapowiedzieli wycofanie systemów IVR, skłaniając tym samym niektóre przedsiębiorstwa do szybszego ich zastępowania nowymi rozwiązaniami’.
'Poprzez nabycie VoiceGenie, już trzy miesiące po zakupie firmy GMK, wiodącego w Brazylii dostawcy rozwiązań samoobsługowych, potwierdzamy nasze zaangażowanie na rynku samoobsługowych portali głosowych’ – powiedział Wes Hayden, Prezes firmy Genesys. 'VoiceGenie dzięki jej technologiom i pozycji rynkowej jest firmą bardzo szanowaną, szczególnie w Ameryce Północnej. Zakup udziałów VoiceGenie to świetny wybór, który z całą pewnością umocni pozycję Genesys w branży samoobsługowej. Będzie to możliwe dzięki ogromnemu wkładowi talentu, komplementarnym technologiom, a także partnerom firmy. To krok, który przyspieszy naszą strategię, polegającą na dostarczaniu najlepszych rozwiązań softwarowych’.
'Wierzymy, że rynek potrzebuje wyraźnego lidera, skoncentrowanego na standardowych rozwiązaniach, które przyspieszą i ułatwią szerokie zastosowanie aplikacji głosowych’ – powiedział Thomas Charlton, Prezes VoiceGenie. 'Razem z firmą Genesys staniemy się liderem światowego rynku, a platforma głosowa Voice XML stanie się uniwersalnym rozwiązaniem dla wielu firm’.
http://www.genesyslab.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.