Goal.pl, jeden z czołowych portali o tematyce piłkarskiej w Polsce, podpisał umowę strategiczną o współpracy z Nokaut.pl. Serwis zamierza też w tym roku zadebiutować na rynku NewConnect.
Podpisane porozumienie zakłada, że spółki wzajemnie będą promować w internecie swoje marki i usługi. Goal.pl zyskać ma „nowe możliwości dla czytelników” (m.in. kupowanie akcesoriów piłkarskich, korzystanie z promocji na takie artykuły itp.), Nokaut.pl zaś poszerzy bazę użytkowników.
Zgodnie z umową na stronach Goal.pl będą pojawiać się „oferty dnia” związane z tematyką piłkarską dostępne w serwisie Nokaut.pl. Z kolei w sekcji „piłka nożna” portalu Nokaut.pl widnieć będzie logo Goal.pl z informacją o partnerstwie strategicznym.
W 2013 roku Goal.pl zamierza też przeprowadzić prywatną ofertę akcji i zadebiutować na rynku NewConnect. Z rynku chce pozyskać 1-1,5 mln zł.
Serwis ma ok. 500 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie (wg Google Analytics) i generuje ok. 8 mln odsłon miesięcznie. W 2012 r. portal wypracował blisko 1 mln zł przychodów i ponad 100 tys. zł zysku EBITDA.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!