Trzy i pół roku po przejęciu za 100 mln dolarów, Google zaktualizowało FeedBurner’a, popularny serwis umożliwiający zarządzanie kanałami RSS. Pytanie tylko czy nie o kilka lat za późno?
Nowa wersja dostępna jest na razie jako opcja: znaleźć ją można pod linkiem „Try out our NEW (beta) version!” w górnym menu strony.
Nowości? Zmienił się interfejs serwisu, pierwsza strona przedstawia sporo statystyk dotyczących naszych kanałów RSS, alertów i tym podobnych informacji. Najważniejsze zmiany znaleźć można w karcie „Feeds”. Zupełnie zmienił się sposób prezentacji danych na temat naszych kanałów RSS. Skojarzenia z Google Analytics nie są oczywiście przypadkowe.
Nowy interfejs to przede wszystkim statystyki kliknięć, odsłon i pobrań w czasie rzeczywistym, co oznacza, że możesz na bieżąco sprawdzać jakie treści stają się najpopularniejsze wśród czytelników twojego kanału RSS, Twitter’a czy innych połączonych źródeł – informuje Google.
Mocne podkreślenie znaczenia Twittera ma w tym kontekście dodatkowy wymiar – przypomnijmy, że dyrektorem generalnym serwisu mikroblogowego został niedawno Dick Costolo, który swojego czasu szefował platformie FeedBurner.
Cieszy, że firma Google po tak długim okresie zdecydowała się odświeżyć popularną usługę. Można mieć jednak wrażenie, że statystyki w czasie rzeczywistym nie są w dzisiejszych czasach aż tak innowacyjną funkcjonalnością. Czy taka zmiana w dłuższej perspektywie pozwoli zachować FeedBurner’owi mocną pozycję na rynku kanałów RSS?
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.