Google chce mieć własne domeny, Facebook nie

Firma Google aplikować będzie o kilka nowych rozszerzeń związanych z posiadanymi przez nią markami, donosi AdAge. O swoje końcówki nie będą się starać Facebook i Pepsi.

Google chce mieć własne domeny, Facebook nie 1Planujemy aplikować o rozszerzenia objęte znakami handlowymi Google oraz o szereg innych przydatnych końcówek. Chcemy stworzyć gładkie doświadczenie dla internautów – takie, które promuje innowacje i konkurencyjność w internecie – powiedział przedstawiciel Google.

Szczegóły działań firmy nie są znane, ale ma ona aplikować m.in. o końcówki .google oraz .youtube.

Wśród innych firm, które chcą mieć własne rozszerzenia, AdAge wymienia Deloitte oraz Canona. Na taki krok nie zdecydują się zapewne Facebook i Pepsi. Wskazują przede wszystkim na wysokie koszty prowadzenia takich rejestrów oraz na dotychczasowe doświadczenia internautów, które nie zmienią się w najbliższych latach.

Klienci zawsze myśleć będą przede wszystkim o MountainDew.com czy Pepsi.com, zanim pomyślą o Drink.Pepsi. Nie zmieni się to szybko, może nawet nie w ciągu kilku najbliższych lat – powiedział Shiv Singh odpowiedzialny w Pepsi za działania cyfrowe.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top