Google w porozumieniu z MasterCard i Citigroup zaimplementuje w urządzeniach działających w oparciu o system Android technologię, która umożliwia dokonywanie zakupów za pomocą „machnięcia” telefonem przed małym czytnikiem umieszczonym w sklepowej kasie, donosi WSJ.
System płatności, który chce wprowadzić Google ma dostarczać sprzedawcom więcej danych na temat konsumentów oraz umożliwiać wyświetlanie im bardziej spersonalizowanych ofert np. kuponów zniżkowych w pobliskich sklepach. Firma nie pobierać ma prowizji od dokonywanych transakcji.
Właściciele kart bankowych wydanych przez Citigroup będą mogli regulować transakcje za pomocą specjalnej aplikacji przeznaczonej dla obecnych i nadchodzących telefonów z Androidem. Celem Google jest zamiana telefonu w elektroniczny portfel, który pozwoli również na dostęp do jakieś formy statystyk wydatków.
Projekt znajduje się we wczesnej fazie rozwoju. Zadebiutować ma jednak jeszcze w tym roku. W projekt zaangażowana jest również firma VeriFone, która produkuje czytniki kart kredytowych dla kas fiskalnych.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.