Firma Google ogłosiła właśnie garść statystyk dotyczących platformy AdSense. Wynika z nich, że wydawcy, wyświetlający reklamy kontekstowe zarabiają 68 proc. zysków jakie Google uzyskuje od reklamodawców. Wydawcy, którzy korzystają z AdSense dla wyszukiwania otrzymują natomiast 51 proc. udziałów.
Wydawcy korzystający z AdSense dla treści stanowią większość wydawców i zarabiają 68 proc. zysków. Pozostałą część zachowuje Google, która przekonuje, że przekazuje je na rozwój nowych technologii, produktów i funkcjonalności, które mają maksymalizować zyski z wyświetlanych reklam.
Czy 68 proc. to dużo? Jakie jest Państwa zdanie?
Więcej na oficjalnym blogu Google.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!