Przedstawiciele firmy Google i władz Wrocławia ogłosili plany dotyczące otwarcia w ciągu najbliższych miesięcy centrum innowacji we Wrocławiu. Google planuje stworzenie ponad 200 miejsc pracy w czasie najbliższych dwóch lat.
Centrum innowacji we Wrocławiu pozwoli firmie Google sprostać rosnącym potrzebom swoich użytkowników pracujących w różnych językach. Google wybrał Wrocław z kilku powodów, w tym dostępności wysoko wykwalifikowanych absolwentów, stabilności gospodarczej Polski, a także solidnej infrastruktury.
Nowe centrum od razu rozpocznie rekrutację utalentowanych pracowników, szczególnie tych, którzy znają języki obce. Informacje o dostępnych stanowiskach i sposobie aplikacji można znaleźć na stronie http:www.google.pl/jobs.
Wojciech Szelągowski, Wiceprezes Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S. A powiedział: „Inwestycja Google w Polsce to szczególne wyróżnienie dla naszego kraju. Google stawia wysokie wymagania swoim pracownikom. Fakt, że firma otwiera centrum we Wrocławiu i Krakowie potwierdza, iż znalazła w naszym kraju wykwalifikowaną kadrę spełniającą jej oczekiwania. To może być sygnał dla innych inwestorów ”.
John Herlihy, Online Sales & Operations, dyrektor na Europę w Google, komentując niniejsze oświadczenie, powiedział: „Dążymy do zapewnienia klientom najwyższej możliwej jakości usług na wszystkich naszych rynkach. Oczekujemy, że nowe centrum we Wrocławiu przyczyni się do dalszego doskonalenia usług oferowanych przez nas europejskim klientom. Duża liczba lokalnych talentów w połączeniu z przyjaznym środowiskiem biznesowym stanowi dla nas dużą zachętę. Wrocławskie centrum innowacji skorzysta także ze specjalistycznej wiedzy i umiejętności naszych stale rozwijających się zespołów w Mountain View, Dublinie i innych miastach w regionie EMEA”.
Oprócz nowej placówki we Wrocławiu, Google posiada także biuro sprzedaży
w Warszawie oraz uruchamia centrum badawczo-rozwojowe w Krakowie.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...