Przedstawiciele firmy Google i władz Wrocławia ogłosili plany dotyczące otwarcia w ciągu najbliższych miesięcy centrum innowacji we Wrocławiu. Google planuje stworzenie ponad 200 miejsc pracy w czasie najbliższych dwóch lat.
Centrum innowacji we Wrocławiu pozwoli firmie Google sprostać rosnącym potrzebom swoich użytkowników pracujących w różnych językach. Google wybrał Wrocław z kilku powodów, w tym dostępności wysoko wykwalifikowanych absolwentów, stabilności gospodarczej Polski, a także solidnej infrastruktury.
Nowe centrum od razu rozpocznie rekrutację utalentowanych pracowników, szczególnie tych, którzy znają języki obce. Informacje o dostępnych stanowiskach i sposobie aplikacji można znaleźć na stronie http:www.google.pl/jobs.
Wojciech Szelągowski, Wiceprezes Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S. A powiedział: „Inwestycja Google w Polsce to szczególne wyróżnienie dla naszego kraju. Google stawia wysokie wymagania swoim pracownikom. Fakt, że firma otwiera centrum we Wrocławiu i Krakowie potwierdza, iż znalazła w naszym kraju wykwalifikowaną kadrę spełniającą jej oczekiwania. To może być sygnał dla innych inwestorów ”.
John Herlihy, Online Sales & Operations, dyrektor na Europę w Google, komentując niniejsze oświadczenie, powiedział: „Dążymy do zapewnienia klientom najwyższej możliwej jakości usług na wszystkich naszych rynkach. Oczekujemy, że nowe centrum we Wrocławiu przyczyni się do dalszego doskonalenia usług oferowanych przez nas europejskim klientom. Duża liczba lokalnych talentów w połączeniu z przyjaznym środowiskiem biznesowym stanowi dla nas dużą zachętę. Wrocławskie centrum innowacji skorzysta także ze specjalistycznej wiedzy i umiejętności naszych stale rozwijających się zespołów w Mountain View, Dublinie i innych miastach w regionie EMEA”.
Oprócz nowej placówki we Wrocławiu, Google posiada także biuro sprzedaży
w Warszawie oraz uruchamia centrum badawczo-rozwojowe w Krakowie.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.