Portal ogłoszeniowy Gratka.pl nawiązał współpracę z serwisem turystycznym easygo.pl.
Oferty z easygo.pl wzbogaciły nowy serwis Turystyka.Gratka.pl, dzięki czemu użytkownicy Turystyki w Gratka.pl będą mieli dostęp do kilkuset tysięcy profesjonalnych ofert turystycznych z całego świata, pochodzących od ponad 60 największych polskich touroperatorów. Baza ogłoszeniowa jest odświeżana co godzinę – co powoduje, że oferty są bezpośrednio aktualizowane, a internauci mogą w łatwy sposób, przez 24 godziny na dobę, planować swój urlop razem z Gratka.pl i EasyGo.pl.
„Gratka.pl to z całą pewnością duży i atrakcyjny partner. Każdy podmiot z takim potencjałem zazwyczaj generuje duży ruch. Ten zaś, mamy nadzieję zamienić w dużo docelowych rezerwacji. Gratka.pl jest jednym z naszych największych afiliantów. Trzeba jednak wyraźnie zaznaczyć, że to partnerstwo na dużo wyższym stopniu zaawansowania technologicznego niż typowe programy
partnerskie. Będziemy obustronnie pracować nad sukcesem tego projektu” – mówi Mateusz Kazieczko, Prezes Zarządu easygo.pl
„ Nasza współpraca z EasyGo.pl stanowi wyraz dążenia obu firm do zapewnienia internautom łatwego dostępu do tysięcy interesujących ofert turystycznych. Polacy coraz częściej kupują wczasy przez Internet, a my chcemy im w tym pomóc, oferując ciekawe, i przede wszystkim sprawdzone propozycje wyjazdów. Już pierwsze dni współpracy pokazały, że był to krok w dobrym kierunku. Partnerstwo z EasyGo.pl to kolejny etap podnoszenia atrakcyjności naszego serwisu Turystyka.Gratka.pl i konsekwencja realizacji przyjętej strategii rozwoju portalu Gratka.pl.’’- potwierdza Artur Wiśniewski, Prezes Zarządu Gratka Sp. z o.o.
Turystyka.Gratka.pl oprócz pozyskania ważnego partnera biznesowego do współpracy, w ostatnich tygodniach całkowicie zmieniła swój wygląd i sposób działania. W serwisie postawiono na intuicyjne menu, nowe funkcjonalności, łatwe wyszukiwanie oraz przejrzystą prezentację szerokiej oferty wycieczek. Serwis zawiera ponadto oferty wczasów oraz ogromną bazę noclegów. Wprowadzono możliwość lokalizowania ogłoszeń na mapach, zmieniono kolorystykę, wprowadzono elastyczne layouty, a logotyp zmodyfikowano.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.