Serwis Groupon przedstawił dziś założenia długofalowego rozwoju, wśród których największe znaczenie ma funkcja Groupon Stores, dająca możliwość zakładania własnych wirtualnych sklepów z dowolną liczbą ofert.
Przypomnijmy, że główną ideą Groupon’a jest oferowanie jednej promocyjnej oferty w danym mieście każdego dnia. Użytkownicy zaakceptowali pomysł grupowych zakupów i dzięki ich aktywność serwis może pochwalić się 20 mln dolarów miesięcznego dochodu. Świetnie radzi sobie także Groupon Polska, który zamknął półrocze z milionem użytkowników i na 12. miejscu wśród stron e-commerce według raportu PBI Gemius za sierpień 2010.
Zaprezentowana dziś funkcja – Groupon Stores – umożliwiać będzie właścicielom sklepów zakładanie wirtualnych sklepów i tworzenie dowolnej liczby ofert. Co w takim razie z ideą „jedna oferta w jednym mieście dziennie”?
Odpowiedzią Groupon’a jest tzw. Deal Feed, który ma stanowić spersonalizowany kanał ofert, aktualizowany na bieżąco. Użytkownicy serwisu będą mogli zobaczyć w nim promocje ulubionych sklepów, ofertę dnia z danego miast czy rekomendowane na podstawie wcześniejszej aktywności oferty. Deal Feed zintegrować będzie można także z kontem w Facebooku.
Twórcy Groupon’a mówią, że ich serwis został stworzony w czasach, kiedy jako mała firma nie mieli jeszcze wielu powiązań handlowych. Teraz sprawy wyglądają nieco inaczej.
Dziś naszym największym problem jest tak wysoki popyt, że firmy muszą nieraz czekać miesiącami by ich oferty trafiły do serwisu – komentują na swoim blogu.
Informacja o nowych funkcjach pojawiła się w czasie najgorętszych spekulacji na temat możliwego przejęcia przez Google, o czym pisaliśmy przed tygodniem. Na giełdzie komentarzy pojawiają się coraz większe sumy, za które Groupon może zostać kupiony – mówi się nawet o 6 miliardach dolarów. Czy przedstawienie długofalowej strategii może pomóc ewentualnym negocjacjom?
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!