Serwis Groupon przedstawił dziś założenia długofalowego rozwoju, wśród których największe znaczenie ma funkcja Groupon Stores, dająca możliwość zakładania własnych wirtualnych sklepów z dowolną liczbą ofert.
Przypomnijmy, że główną ideą Groupon’a jest oferowanie jednej promocyjnej oferty w danym mieście każdego dnia. Użytkownicy zaakceptowali pomysł grupowych zakupów i dzięki ich aktywność serwis może pochwalić się 20 mln dolarów miesięcznego dochodu. Świetnie radzi sobie także Groupon Polska, który zamknął półrocze z milionem użytkowników i na 12. miejscu wśród stron e-commerce według raportu PBI Gemius za sierpień 2010.
Zaprezentowana dziś funkcja – Groupon Stores – umożliwiać będzie właścicielom sklepów zakładanie wirtualnych sklepów i tworzenie dowolnej liczby ofert. Co w takim razie z ideą „jedna oferta w jednym mieście dziennie”?
Odpowiedzią Groupon’a jest tzw. Deal Feed, który ma stanowić spersonalizowany kanał ofert, aktualizowany na bieżąco. Użytkownicy serwisu będą mogli zobaczyć w nim promocje ulubionych sklepów, ofertę dnia z danego miast czy rekomendowane na podstawie wcześniejszej aktywności oferty. Deal Feed zintegrować będzie można także z kontem w Facebooku.
Twórcy Groupon’a mówią, że ich serwis został stworzony w czasach, kiedy jako mała firma nie mieli jeszcze wielu powiązań handlowych. Teraz sprawy wyglądają nieco inaczej.
Dziś naszym największym problem jest tak wysoki popyt, że firmy muszą nieraz czekać miesiącami by ich oferty trafiły do serwisu – komentują na swoim blogu.
Informacja o nowych funkcjach pojawiła się w czasie najgorętszych spekulacji na temat możliwego przejęcia przez Google, o czym pisaliśmy przed tygodniem. Na giełdzie komentarzy pojawiają się coraz większe sumy, za które Groupon może zostać kupiony – mówi się nawet o 6 miliardach dolarów. Czy przedstawienie długofalowej strategii może pomóc ewentualnym negocjacjom?
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.