Grupa Domodi podsumowała Black Week – przychody ponad 7 mln zł

Grupa Domodi właśnie zakończyła najważniejszy tydzień w roku, czyli Black Week, który tym razem trwał od 22 do 29 listopada, obejmując zarówno Black Friday, jak i Cyber Monday. Tak jak w poprzednich latach, to największe święto wyprzedaży, okazji i rabatów przyniosło partnerom Grupy Domodi znaczne wzrosty sprzedaży. Liczba transakcji t/t wzrosła o ponad 65%, generując dla partnerów Grupy Domodi przychody rzędu niemal 7 milionów złotych.

Grupa Domodi podsumowała Black Week - przychody ponad 7 mln zł 1

Czarny Piątek, czy już może Czarna Niedziela?

Na platformach Grupy Domodi podczas Black Week użytkownicy mogli znaleźć tysiące produktów w obniżonych cenach, a rabaty sięgały nawet 80%.  Tak niskie ceny i wyjątkowe okazje zakupowe przyciągnęły do serwisów Domodi i Allani aż o 32% więcej użytkowników t/t.

Najwyższe piki zakupowe przypadły tradycyjnie na “czarny piątek” oraz niedzielę, choć w każdym dniu objętym akcją Black Week serwisy zanotowały znaczne wzrosty GMV – od poniedziałku do czwartku o 50%, a w okresie piątek–niedziela nawet o 100% t/t. Daje to średni wzrost  GMV podczas “czarnego tygodnia” aż o 74% dla Domodi.pl i 51% dla Allani.pl.

Pod względem kategorii zakupowych użytkownicy Grupy Domodi są konsekwentni w swoich wyborach i już od lat obserwujemy, że wśród najchętniej kupowanych produktów podczas Black Week królują sukienki oraz kurtki damskie i męskie. – powiedziała Martyna Głowińska-Gryglewska, Head of Marketing & Communications Grupy Domodi. W tym roku wysoką pozycję osiągnęła także kategoria obuwie, a konkretnie botki, które równie chętnie kupowane były na obu platformach należących do Grupy  Domodi. Natomiast Top 5 najlepiej sprzedających się kategorii zamykają dla Domodi.pl – płaszcze damskie, a dla Allani.pl – torebki.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry