Grupa Domodi właśnie zakończyła najważniejszy tydzień w roku, czyli Black Week, który tym razem trwał od 22 do 29 listopada, obejmując zarówno Black Friday, jak i Cyber Monday. Tak jak w poprzednich latach, to największe święto wyprzedaży, okazji i rabatów przyniosło partnerom Grupy Domodi znaczne wzrosty sprzedaży. Liczba transakcji t/t wzrosła o ponad 65%, generując dla partnerów Grupy Domodi przychody rzędu niemal 7 milionów złotych.

Czarny Piątek, czy już może Czarna Niedziela?
Na platformach Grupy Domodi podczas Black Week użytkownicy mogli znaleźć tysiące produktów w obniżonych cenach, a rabaty sięgały nawet 80%. Tak niskie ceny i wyjątkowe okazje zakupowe przyciągnęły do serwisów Domodi i Allani aż o 32% więcej użytkowników t/t.
Najwyższe piki zakupowe przypadły tradycyjnie na “czarny piątek” oraz niedzielę, choć w każdym dniu objętym akcją Black Week serwisy zanotowały znaczne wzrosty GMV – od poniedziałku do czwartku o 50%, a w okresie piątek–niedziela nawet o 100% t/t. Daje to średni wzrost GMV podczas “czarnego tygodnia” aż o 74% dla Domodi.pl i 51% dla Allani.pl.
Pod względem kategorii zakupowych użytkownicy Grupy Domodi są konsekwentni w swoich wyborach i już od lat obserwujemy, że wśród najchętniej kupowanych produktów podczas Black Week królują sukienki oraz kurtki damskie i męskie. – powiedziała Martyna Głowińska-Gryglewska, Head of Marketing & Communications Grupy Domodi. W tym roku wysoką pozycję osiągnęła także kategoria obuwie, a konkretnie botki, które równie chętnie kupowane były na obu platformach należących do Grupy Domodi. Natomiast Top 5 najlepiej sprzedających się kategorii zamykają dla Domodi.pl – płaszcze damskie, a dla Allani.pl – torebki.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!