Grupa OEX – specjalizująca się w outsourcingu procesów back–office, wsparcia sprzedaży i marketingu oraz call i contact center – wprowadza na rynek zintegrowaną obsługę procesu e–sprzedaży.
Oferta OEX umożliwia powierzenie zewnętrznej firmie całościowej obsługi e-biznesu – od stworzenia projektu sklepu internetowego i dostarczenia technologii niezbędnej do jego prowadzenia, marketing, magazynowanie i wysyłkę towaru do klientów, aż po obsługę posprzedażową. Stało się to możliwe dzięki połączeniu kompetencji i zasobów graczy z obszaru rozwiązań technologicznych dla branży e-commerce (firma Divante), wsparcia sprzedaży i logistyki (Cursor) oraz telefonicznej obsługi klienta (Voice Contact Center).
Dzięki wykorzystaniu modelu outsourcingowego w obsłudze e-sprzedaży nowy, dedykowany kanał dystrybucji można uruchomić w trzy miesiące. Grupa OEX zbudować ma w tym czasie platformę e-commerce, stworzyć opisy i zdjęcia dostosowane do prowadzenia sprzedaży w internecie, opracować kampanie marketingowe, zapewnić odpowiedniej skali infrastrukturę przechowywania i wysyłania sprzedawanego towaru i przygotować wszelkie procedury do obsługi klienta internetowego.
Innowacyjność naszego rozwiązania polega na bardzo szybkim uruchomieniu nowego źródła przychodów, właściwie bez ponoszenia nakładów inwestycyjnych. Z naszymi klientami rozliczamy się na zasadzie prowizji od wygenerowanej sprzedaży w internecie. Firmy, z którymi współpracujemy nie muszą budować swoich kompetencji w zakresie e-commerce. Po uruchomieniu usługi wystarczy jedna osoba, która przez 3–4 godziny dziennie kontrolować będzie nowy kanał dystrybucji. Outsourcing obsługi kanału e-commerce jest rozwiązaniem efektywnym kosztowo. Pozwala na skoncentrowanie się na tradycyjnych formach sprzedaży, przy równoczesnym wejściu w nowy obszar dystrybucji bez ponoszenia wydatków inwestycyjnych. W odróżnieniu od obsługi e-sprzedaży w ramach własnych struktur organizacyjnych, model zewnętrzny pozwala na zamianę kosztów stałych na koszty zmienne – personel, powierzchnie magazynowe, a także ich niepełne wykorzystanie przestają obciążać rachunek wyników – powiedział Tomasz Karwatka, prezes zarządu Divante, Grupa OEX.
Model sucess fee umożliwiać ma systematyczny rozwój, testowanie nowych kanałów sprzedaży i strategii marketingowych bez ponoszenia ryzyka. Outsourcing zwiększać ma zaś elastyczność i skalowalność prowadzonej działalności. Firmy, które zdecydują się na rozwiązanie oferowane przez Grupę OEX płacą tylko za wykonane czynności.
Rozwiązanie e-commerce end–to–end najlepiej sprawdza się w firmach, które nie mają kompetencji w zakresie sprzedaży w internecie, nie dysponują własną infrastrukturą do wysyłki produktów do klientów indywidualnych i nie mają doświadczeń w obsłudze posprzedażowej. Innych umiejętności wymaga wysłanie palety z jednym rodzajem towaru, a innych kompletacja pojedynczych paczek złożonych z wielu różnych produktów – dodał Grzegorz Wroniszewski, group account director, Cursor, Grupa OEX.
Z kompleksowej obsługi kanału e-commerce korzysta już kilku klientów, m.in. z sektora FMCG i energetycznego. Rozwiązanie przeznaczone jest dla każdej wielkości sklepów internetowych. Dla firmy zainteresowanych usługą powstał dedykowany serwis www.end2end.pl, na którym znajdują się m.in. case studies ze zrealizowanych projektów.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.