Hestia Art – agencja reklamowa full service uruchomiła nową witrynę, która jest – z jednej strony nowoczesną wizytówką ułatwiającą Klientom zdobycie najważniejszych informacji o firmie, z drugiej – estetyczną wędrówką inspirowaną morzem i urokiem Sopotu.
Na początku września br. uruchomiono internetowy serwis http://www.hestiaart.pl przygotowany dla agencji reklamowej Hestia Art we współpracy z trójmiejską agencją interaktywną Telmi.
Stworzono serwis przyjazny, czytelny i interesujący, zarówno dla aktualnych i potencjalnych klientów agencji, jak i dla każdego internauty. Serwis umożliwia przegląd portfolio i najważniejszych dokonań artystycznych agencji oraz jest nową płaszczyzną kontaktu z klientem. Inspiracja Sopotem i morzem nie jest przypadkowa.
Grafika wykorzystująca charakterystyczne elementy z geograficznego otoczenia agencji oraz morski motyw muzyczny podkreślają związek agencji z Wybrzeżem i kreują jej wizerunek.
Serwis zbudowany jest w oparciu o technologię Flash oraz PHP. Zawartość witryny w całości kontrolowana jest przez system zarządzania zawartością e4u-CMS. Rozwiązanie to pozwala na całkowitą edycję treści oraz struktury serwisu za pomocą prostych narzędzi administracyjnych.
http://www.hestiaart.pl
http://www.telmi.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.