home.pl, dostawca usług internetowych, utrzymuje już co piąty sklep internetowy w polskiej Sieci.
21,4 proc. sklepów internetowych w Polsce korzysta z platformy hostingowej home.pl – wynika z raportu „e-commerce 2009”, opracowanego przez redakcję Internet Standard przy wsparciu merytorycznym firmy badawczej Polskie Badania Internetu. Autorzy raportu wskazują home.pl jako najczęściej wybieranego dostawcę usług hostingowych dla polskiej branży e-commerce. Udział w rynku drugiego dostawcy w tym segmencie rynku jest o ponad 7 proc. niższy, trzeciego aż o 14 proc.
Stabilna i wydajna platforma hostingowa to dla sklepów internetowych być albo nie być. Wspieramy rozwój sklepów, oferując najnowsze rozwiązania technologiczne i całodobowe wsparcie konsultantów. W takich warunkach przedsiębiorcy mogą się skupić na prowadzeniu i rozwoju własnego biznesu. – komentuje wyniki raportu Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl.
home.pl jest również najczęściej wybieranym dostawcą usług rejestracji i utrzymania domen internetowych dla branży e-commerce. Internet Standard oszacował udział home.pl w tym segmencie rynku na poziomie 29,2 proc.
Rok 2008 był dla home.pl również bardzo udany jako dostawcy kompleksowej platformy e-commerce. Zaledwie po 6 miesiącach od premiery platforma Business Shop, której podstawą jest zaawansowany sklep internetowy, osiągnęła 5-procentowy udział w rynku, co uplasowało ją na siódmej pozycji wśród dostawców oprogramowania.
Raport jest dostępny pod adresem:
http://www.internetstandard.pl/whitepapers/1131/Raport.e.commerce.2009.html
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.