home.pl, dostawca usług internetowych, utrzymuje już co piąty sklep internetowy w polskiej Sieci.
21,4 proc. sklepów internetowych w Polsce korzysta z platformy hostingowej home.pl – wynika z raportu „e-commerce 2009”, opracowanego przez redakcję Internet Standard przy wsparciu merytorycznym firmy badawczej Polskie Badania Internetu. Autorzy raportu wskazują home.pl jako najczęściej wybieranego dostawcę usług hostingowych dla polskiej branży e-commerce. Udział w rynku drugiego dostawcy w tym segmencie rynku jest o ponad 7 proc. niższy, trzeciego aż o 14 proc.
Stabilna i wydajna platforma hostingowa to dla sklepów internetowych być albo nie być. Wspieramy rozwój sklepów, oferując najnowsze rozwiązania technologiczne i całodobowe wsparcie konsultantów. W takich warunkach przedsiębiorcy mogą się skupić na prowadzeniu i rozwoju własnego biznesu. – komentuje wyniki raportu Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl.
home.pl jest również najczęściej wybieranym dostawcą usług rejestracji i utrzymania domen internetowych dla branży e-commerce. Internet Standard oszacował udział home.pl w tym segmencie rynku na poziomie 29,2 proc.
Rok 2008 był dla home.pl również bardzo udany jako dostawcy kompleksowej platformy e-commerce. Zaledwie po 6 miesiącach od premiery platforma Business Shop, której podstawą jest zaawansowany sklep internetowy, osiągnęła 5-procentowy udział w rynku, co uplasowało ją na siódmej pozycji wśród dostawców oprogramowania.
Raport jest dostępny pod adresem:
http://www.internetstandard.pl/whitepapers/1131/Raport.e.commerce.2009.html
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.