HYPERmedia dla EchoStar

Opublikowano: 4 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

W polskim Internecie ruszyła kampania reklamowa amerykańskiej spółki EchoStar oferującej dostęp do telewizji satelitarnej i kablowej. Planowanie i zakup mediów internetowych powierzono agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR).
To pierwsze zlecenie, które agencja wykonuje dla EchoStar. „Zadowolenie EchoStar z przeprowadzonej przez HYPERmedia kampanii będzie dowodem na to, że strategiczne planowanie mediów, które oferujemy również dla takich firm, jak PKO BP, czy SONY Polska jest na najwyższym, światowym poziomie. Mamy nadzieję, że ta kampania to pierwszy krok do długoterminowej współpracy z amerykańskimi reklamodawcami.” – mówi Robert Stępniewski, media planner agencji HYPERmedia.

Kampania reklamowa online promuje nową ofertę telewizji kablowej EchoStar, w której spółka proponuje swoim klientom 200 kanałów angielskojęzycznych i 4 polskie. Zadaniem HYPERmedia jest dotarcie do amerykańskiej Polonii będącej użytkownikami polskich serwisów. Reklamy przekierowują ściśle wyselekcjonowaną grupę odbiorców na witrynę, gdzie dostępne są szczegółowe informacje dotyczące nowej oferty.

Współpraca z firmą EchoStar, to kolejny krok HYPERmedia w realizacji strategii biznesowej ekspansji na rynki Europy Zachodniej i USA. Firma EchoStar to jedna z amerykańskich firm, którae świadczą usługi w branży telewizji kablowej i satelitarnej. Na rynku funkcjonuje już od 25 lat, z jej usług korzysta ponad 12 milionów widzów.

www.hypermedia.pl

Hanna LaskowskaHYPERmedia dla EchoStar

Podziel się!

O autorze

hania