HYPERmedia dla Gemiusa

Opublikowano: 18 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W ostatnich dniach największa internetowa firma badawcza Global eMarketing SA zmieniła nazwę na Gemius SA. Wydarzeniu temu towarzyszyło powstanie nowego serwisu internetowego firmy, której autorem jest agencja HYPERmedia.

HYPERmedia jest jedną z pierwszych firm, która wykorzystała rozwiązania proponowane przez Gemius na szeroką skalę. Ta już ponad dwuletnia współpraca obu firm pozwoliła HYPERmedia poznać specyfikę Gemius i w konsekwencji stworzyć projekt witryny, który w efektywny i zarazem atrakcyjny sposób komunikuje wartości Gemius. Nowy serwis gemius.pl wspomaga również nową strategię marketingową spółki, której celem jest umacnianie jej wizerunku jako firmy badawczej.

W projektowaniu serwisów www wykorzystujemy badania dostarczone przez Gemius SA, takie jak: określające funkcjonalność stron internetowych – na podstawie analizy trendów w badaniu gemiusTraffic, opisujące stopień dotarcia do grup docelowych – dane z badania gemiusProfile, a do oceny layoutów i bannerów – fokusy online. Podczas projektowania i wykonania www.gemius.pl mieliśmy okazję do wykorzystania wiedzy zdobytej dzięki badaniom wykonywanym przez Gemius SA. – mówi Krzysztof Zieliński, Projekt Manager w Agencji HYPERmedia – Unikalny charakter naszej pracy polegał na tym, że stworzyliśmy serwis, który jest przeznaczony między innymi dla nas, czyli agencji interaktywnych.

Artur Zawadzki Wiceprezes Gemius SA podkreśla doświadczenie i profesjonalizm we współpracy z HYPERmedia: Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z HYPERmedia przy opracowywaniu nowej strony internetowej dla naszej firmy. Wierzymy, że doświadczenie Agencji HYPERmedia pozwoliło na stworzenie komunikatywnego serwisu dla naszych klientów.

http://www.gemius.pl

Sylwester KozakHYPERmedia dla Gemiusa

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.