W ostatnich dniach największa internetowa firma badawcza Global eMarketing SA zmieniła nazwę na Gemius SA. Wydarzeniu temu towarzyszyło powstanie nowego serwisu internetowego firmy, której autorem jest agencja HYPERmedia.
HYPERmedia jest jedną z pierwszych firm, która wykorzystała rozwiązania proponowane przez Gemius na szeroką skalę. Ta już ponad dwuletnia współpraca obu firm pozwoliła HYPERmedia poznać specyfikę Gemius i w konsekwencji stworzyć projekt witryny, który w efektywny i zarazem atrakcyjny sposób komunikuje wartości Gemius. Nowy serwis gemius.pl wspomaga również nową strategię marketingową spółki, której celem jest umacnianie jej wizerunku jako firmy badawczej.
W projektowaniu serwisów www wykorzystujemy badania dostarczone przez Gemius SA, takie jak: określające funkcjonalność stron internetowych – na podstawie analizy trendów w badaniu gemiusTraffic, opisujące stopień dotarcia do grup docelowych – dane z badania gemiusProfile, a do oceny layoutów i bannerów – fokusy online. Podczas projektowania i wykonania www.gemius.pl mieliśmy okazję do wykorzystania wiedzy zdobytej dzięki badaniom wykonywanym przez Gemius SA. – mówi Krzysztof Zieliński, Projekt Manager w Agencji HYPERmedia – Unikalny charakter naszej pracy polegał na tym, że stworzyliśmy serwis, który jest przeznaczony między innymi dla nas, czyli agencji interaktywnych.
Artur Zawadzki Wiceprezes Gemius SA podkreśla doświadczenie i profesjonalizm we współpracy z HYPERmedia: Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z HYPERmedia przy opracowywaniu nowej strony internetowej dla naszej firmy. Wierzymy, że doświadczenie Agencji HYPERmedia pozwoliło na stworzenie komunikatywnego serwisu dla naszych klientów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.