Agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (ISOBAR Polska) wraz z Agora SA przygotowała serwis Gazetopedia.pl, będący podsumowaniem ostatnich 20 lat Gazety Wyborczej.
Serwis przeprowadza użytkownika przez informacje na temat najważniejszych wydarzeń z ostatniego 20-lecia.
„Głównym elementem serwisu jest prezentacja okładek Gazety Wyborczej wykonana w technologii flash. Dzięki temu, internauta może w atrakcyjny sposób przeglądać główne strony gazety, a tym samym wydarzenia ostatnich dwóch dekad. Ponadto Gazetopedia.pl pozwala użytkownikom tworzyć ich własny kontent, m.in. historie składające się z wybranych dni, jak również modyfikować okładki. Do udziału w projekcie zostały zaproszone znane osoby, wśród których znalazły się m. in. Janina Ochojska, Leszek Balcerowicz oraz Aleksander Kwaśniewski.” – mówi Sylwester Krawczyk, group account manager w agencji Hypermedia.
Hypermedia jako współautor koncepcji serwisu, odpowiedzialna była również za architekturę informacji, koncepcję graficzną oraz wdrożenie serwisu.
Serwis skierowany jest do czytelników Gazety Wyborczej, związanych z marką Gazety studentów, poszukujących informacji historycznych, a także osób interesujących się najnowszą historią Polski, które mają sprecyzowane poglądy i potraktują serwis jako miejsce do ich zaprezentowania.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.