Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, a także za zaplanowanie działań mediowych w internecie do najnowszej kampanii wizerunkowej marki adidas Originals.
Tocząca się kampania przebiega pod hasłem „Nasz dom jest twoim domem… wpadnij na imprezę” („Celebrate orginality”) i skierowana jest do młodych ludzi w wieku 18-25 lat, mieszkańców dużych miast. Celem działań reklamowych jest promocja najnowszej kolekcji marki adidas Originals.
Komunikacja kampanii integruje się wokół konkursu realizowanego na portalu O2.pl. Internauci, maja możliwość umieszczenia filmu promującego markę adidas, który osobiście nakręcili. W ramach portalu O2.pl stworzona została specjalna sekcja konkursowa http://adidas.o2.pl. Ponadto w kampanii wykorzystani sieć reklamy V2media, IDMnet, Gadu-Gadu, Google oraz mobile i działania wirusowe.
– Zadaniem kampanii jest zwiększenie świadomości marki poprzez promocję nowej kolekcji ubrań marki adidas Originals, która podkreśla i propaguje ducha mody, inspirowanego sportem. Dzięki wybranym portalom oraz konkursowi, mamy możliwość dotarcia do użytkowników z grupy docelowej i zachęcenia ich do wzięcia udziału w wyzwaniu adidasa – mówi Robert Stępniewski, Interactive Media Manager w agencji Hypermedia i dodaje: – Konkurs cieszy się dużym zainteresowaniem wśród internautów. Niezmiernie nas cieszy, że aktywne spędzanie wolnego czasu jest wciąż modne i że aż tylu internautów chce dzielić się z nami swoimi pomysłami i doświadczeniami.
W kampanii wykorzystano również formaty ATL. Działania reklamowe potrwają do końca maja br.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.