Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, a także za zaplanowanie działań mediowych w internecie do najnowszej kampanii wizerunkowej marki adidas Originals.
Tocząca się kampania przebiega pod hasłem „Nasz dom jest twoim domem… wpadnij na imprezę” („Celebrate orginality”) i skierowana jest do młodych ludzi w wieku 18-25 lat, mieszkańców dużych miast. Celem działań reklamowych jest promocja najnowszej kolekcji marki adidas Originals.
Komunikacja kampanii integruje się wokół konkursu realizowanego na portalu O2.pl. Internauci, maja możliwość umieszczenia filmu promującego markę adidas, który osobiście nakręcili. W ramach portalu O2.pl stworzona została specjalna sekcja konkursowa http://adidas.o2.pl. Ponadto w kampanii wykorzystani sieć reklamy V2media, IDMnet, Gadu-Gadu, Google oraz mobile i działania wirusowe.
– Zadaniem kampanii jest zwiększenie świadomości marki poprzez promocję nowej kolekcji ubrań marki adidas Originals, która podkreśla i propaguje ducha mody, inspirowanego sportem. Dzięki wybranym portalom oraz konkursowi, mamy możliwość dotarcia do użytkowników z grupy docelowej i zachęcenia ich do wzięcia udziału w wyzwaniu adidasa – mówi Robert Stępniewski, Interactive Media Manager w agencji Hypermedia i dodaje: – Konkurs cieszy się dużym zainteresowaniem wśród internautów. Niezmiernie nas cieszy, że aktywne spędzanie wolnego czasu jest wciąż modne i że aż tylu internautów chce dzielić się z nami swoimi pomysłami i doświadczeniami.
W kampanii wykorzystano również formaty ATL. Działania reklamowe potrwają do końca maja br.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.