„Lech Tribute” najlepszą kampanią reklamową roku, a Człowiekiem Roku – polscy internauci. IAB Polska nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online podczas gali MIXX Awards 2012.
Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy ocenia wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność. MIXX Awards 2012 to szósta edycja konkursu.
Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się „Lech Tribute”, przygotowana przez agencję interaktywną John Pitcher. Kreacja ta zdobyła także nagrodę w kategorii Kampanie cross-mediowe. Na wyróżnienie zasługuje także GONG, zdobywca nagród MIXX w dwóch kategoriach: Branded kontent oraz Najlepsze zastosowanie nowych mediów.
Tytuł Człowieka Roku zgarnęli polscy internauci, którzy zdaniem IAB pokazali, jak wielką siłą dysponują.
Nagroda jest za umiejętność wykorzystania internetu do tego żeby móc w sposób słyszalny wziąć udział w dyskusji na rożne tematy społeczne i polityczne, oraz umiejętność organizowania się w sprawach istotnych dla wszystkich ludzi korzystających z internetu – powiedział Piotr Kowalczyk, prezes Zarządu IAB Polska.
W tym roku po raz pierwszy w historii została przyznana nagroda w kategorii Mobile / Apps / Tablets. Nagroda ta dostała się w ręce GoldenSubmarine.
Pełna lista zwycięzców:
Best in Show
„Lech Tribute”, John Pitcher
Kampanie cross-mediowe
„Lech Tribute”, John Pitcher, McCann Warsaw
Wideo-online
„Henialdo, Henialdinho, Hessi – video online dla Tesco”, Pride&Glory Interactive, Xantus
Kampania wizerunkowa
„Play – Zasięg 3 sieci”, MediaCom Interaction, Grey Group, K2 Internet
Bezpośredni odzew
„Kupon rabatowy do -25% na wszystko w Reserved”, Zjednoczenie.com
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
„Interaktywna kampania 360, Sync.pl”, Artegence
Strona brandowa
K2.pl, K2 Internet
Branded kontent
„MojeCiasto dla marki Kasia”, GONG
Najlepsze zastosowanie nowych mediów
„Gdzie jest Next?”, GONG
Gry
„Plus na Kartę – Podwójne Doładowanie”, Media Direction, Point of View
Mobile / apps / tablets
„Wieliczka Salt Mine”, GoldenSubmarine
Marketing społecznościowy
„Pokaż Swój Sportowy Trick”, Codemedia
Nagrody za dokonania przyznane przez Zarząd IAB Polska:
- Człowiek Roku – Polscy Internauci
- Agencja Roku – K2 Internet
- Dom Mediowy Roku – MEC Global
- Marketer Roku – Nike
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.