„Lech Tribute” najlepszą kampanią reklamową roku, a Człowiekiem Roku – polscy internauci. IAB Polska nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online podczas gali MIXX Awards 2012.
Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy ocenia wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność. MIXX Awards 2012 to szósta edycja konkursu.
Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się „Lech Tribute”, przygotowana przez agencję interaktywną John Pitcher. Kreacja ta zdobyła także nagrodę w kategorii Kampanie cross-mediowe. Na wyróżnienie zasługuje także GONG, zdobywca nagród MIXX w dwóch kategoriach: Branded kontent oraz Najlepsze zastosowanie nowych mediów.
Tytuł Człowieka Roku zgarnęli polscy internauci, którzy zdaniem IAB pokazali, jak wielką siłą dysponują.
Nagroda jest za umiejętność wykorzystania internetu do tego żeby móc w sposób słyszalny wziąć udział w dyskusji na rożne tematy społeczne i polityczne, oraz umiejętność organizowania się w sprawach istotnych dla wszystkich ludzi korzystających z internetu – powiedział Piotr Kowalczyk, prezes Zarządu IAB Polska.
W tym roku po raz pierwszy w historii została przyznana nagroda w kategorii Mobile / Apps / Tablets. Nagroda ta dostała się w ręce GoldenSubmarine.
Pełna lista zwycięzców:
Best in Show
„Lech Tribute”, John Pitcher
Kampanie cross-mediowe
„Lech Tribute”, John Pitcher, McCann Warsaw
Wideo-online
„Henialdo, Henialdinho, Hessi – video online dla Tesco”, Pride&Glory Interactive, Xantus
Kampania wizerunkowa
„Play – Zasięg 3 sieci”, MediaCom Interaction, Grey Group, K2 Internet
Bezpośredni odzew
„Kupon rabatowy do -25% na wszystko w Reserved”, Zjednoczenie.com
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
„Interaktywna kampania 360, Sync.pl”, Artegence
Strona brandowa
K2.pl, K2 Internet
Branded kontent
„MojeCiasto dla marki Kasia”, GONG
Najlepsze zastosowanie nowych mediów
„Gdzie jest Next?”, GONG
Gry
„Plus na Kartę – Podwójne Doładowanie”, Media Direction, Point of View
Mobile / apps / tablets
„Wieliczka Salt Mine”, GoldenSubmarine
Marketing społecznościowy
„Pokaż Swój Sportowy Trick”, Codemedia
Nagrody za dokonania przyznane przez Zarząd IAB Polska:
- Człowiek Roku – Polscy Internauci
- Agencja Roku – K2 Internet
- Dom Mediowy Roku – MEC Global
- Marketer Roku – Nike
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.