Na zakończonych niedawno Międzynarodowych Targach Budownictwa BUDMA 2007 miała miejsce dwudniowa „KONFERENCJA Reklama on-line”, której organizatorem była sieć reklamy internetowej IDMnet. Sieć, która jest liderem w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych dla tego sektora, realizuje w ten sposób swój program edukacji i wymiany wiedzy ze swoimi partnerami i klientami. IDMnet planuje w przyszłości organizować podobne konferencje z jeszcze większą częstotliwością.
Organizacja konferencji na temat reklamy on-line na targach oraz bliskie związki z branżą budowlaną wynikają z faktu, iż od 2004 roku sieć IDMnet jest liderem w planowaniu i emisji internetowych kampanii reklamowych dla klientów z tej branży. W obrębie tematyki budowlanej IDMnet oferuje reklamodawcom dotarcie do ponad miliona unikalnych użytkowników. Wykorzystując wiedzę i doświadczenie Media Plannerów IDMnet klienci mogą precyzyjnie i skutecznie dobierać miejsca emisji w kampaniach reklamowych.
Ważną rolę we współpracy z klientami odgrywa edukacja. W ramach realizacji projektów reklamowych zapewnione są szkolenia z zakresu planowania i emisji kampanii reklamowych w Internecie. „Przybliżamy naszym klientom specyfikę reklamy on-line i dzielimy się wiedzą umożliwiającą przygotowanie optymalnie najskuteczniejszych kampanii, pozwalających osiągać założone cele. Naturalną konsekwencją działalności edukacyjnej jest udział w imprezach targowych, w których uczestniczą nasi klienci. Wykorzystaliśmy fakt, że większość z nich była dostępna w jednym miejscu, dzięki czemu konferencja mogła zostać podzielona na dwie części. Pierwszą poświęconą aktualnym możliwościom i zaletom reklamy internetowej oraz drugą, która skupiała się na prezentacji sposobów skutecznej realizacji kampanii reklamowych on-line” – mówi Agnieszka Klepacka, Kierownik Działu Kluczowych Klientów w IDMnet.
„Przyjęta przez nas formuła konferencji okazała się być wielkim sukcesem. Zebraliśmy zarówno reklamodawców, jak i serwisy internetowe z naszej sieci w jednym miejscu i czasie. Obie grupy aktywnie uczestniczyły w panelach dyskusyjnych kończących każdą z konferencji. Dzięki tym debatom udało nam się poznać oczekiwania każdej ze stron. Jestem pewien, że w oparciu o tę nowo nabytą wiedzę będziemy jeszcze skuteczniej planować emisje reklamowe dla naszych klientów.” – dodaje Maciej Musioł, Dyrektor Generalny IDMnet.
Wszystkim swoim klientom związanym z budownictwem IDMnet oferuje wsparcie marketingowe poparte znajomością specyfiki branży i wiedzą z zakresu tej dziedziny. Aktualnie w skład kategorii Budownictwo wchodzi ponad trzydzieści najbardziej liczących się na rynku serwisów o tematyce budowlanej. W ramach tej kategorii wydzielone są wortale dedykowane użytkownikom indywidualnym (wszystkim, którzy budują, remontują, czy też aranżują dom, mieszkanie lub ogród). Drugą grupę stanowią serwisy poświęcone profesjonalistom zawodowo związanym branżą budowlaną.
Wpisy promowane
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.