Na zakończonych niedawno Międzynarodowych Targach Budownictwa BUDMA 2007 miała miejsce dwudniowa „KONFERENCJA Reklama on-line”, której organizatorem była sieć reklamy internetowej IDMnet. Sieć, która jest liderem w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych dla tego sektora, realizuje w ten sposób swój program edukacji i wymiany wiedzy ze swoimi partnerami i klientami. IDMnet planuje w przyszłości organizować podobne konferencje z jeszcze większą częstotliwością.
Organizacja konferencji na temat reklamy on-line na targach oraz bliskie związki z branżą budowlaną wynikają z faktu, iż od 2004 roku sieć IDMnet jest liderem w planowaniu i emisji internetowych kampanii reklamowych dla klientów z tej branży. W obrębie tematyki budowlanej IDMnet oferuje reklamodawcom dotarcie do ponad miliona unikalnych użytkowników. Wykorzystując wiedzę i doświadczenie Media Plannerów IDMnet klienci mogą precyzyjnie i skutecznie dobierać miejsca emisji w kampaniach reklamowych.
Ważną rolę we współpracy z klientami odgrywa edukacja. W ramach realizacji projektów reklamowych zapewnione są szkolenia z zakresu planowania i emisji kampanii reklamowych w Internecie. „Przybliżamy naszym klientom specyfikę reklamy on-line i dzielimy się wiedzą umożliwiającą przygotowanie optymalnie najskuteczniejszych kampanii, pozwalających osiągać założone cele. Naturalną konsekwencją działalności edukacyjnej jest udział w imprezach targowych, w których uczestniczą nasi klienci. Wykorzystaliśmy fakt, że większość z nich była dostępna w jednym miejscu, dzięki czemu konferencja mogła zostać podzielona na dwie części. Pierwszą poświęconą aktualnym możliwościom i zaletom reklamy internetowej oraz drugą, która skupiała się na prezentacji sposobów skutecznej realizacji kampanii reklamowych on-line” – mówi Agnieszka Klepacka, Kierownik Działu Kluczowych Klientów w IDMnet.
„Przyjęta przez nas formuła konferencji okazała się być wielkim sukcesem. Zebraliśmy zarówno reklamodawców, jak i serwisy internetowe z naszej sieci w jednym miejscu i czasie. Obie grupy aktywnie uczestniczyły w panelach dyskusyjnych kończących każdą z konferencji. Dzięki tym debatom udało nam się poznać oczekiwania każdej ze stron. Jestem pewien, że w oparciu o tę nowo nabytą wiedzę będziemy jeszcze skuteczniej planować emisje reklamowe dla naszych klientów.” – dodaje Maciej Musioł, Dyrektor Generalny IDMnet.
Wszystkim swoim klientom związanym z budownictwem IDMnet oferuje wsparcie marketingowe poparte znajomością specyfiki branży i wiedzą z zakresu tej dziedziny. Aktualnie w skład kategorii Budownictwo wchodzi ponad trzydzieści najbardziej liczących się na rynku serwisów o tematyce budowlanej. W ramach tej kategorii wydzielone są wortale dedykowane użytkownikom indywidualnym (wszystkim, którzy budują, remontują, czy też aranżują dom, mieszkanie lub ogród). Drugą grupę stanowią serwisy poświęcone profesjonalistom zawodowo związanym branżą budowlaną.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.