Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, IDMnet odzyskał pozycję lidera wśród sieci reklamowych. Jako jedyna sieć uzyskał zasięg powyżej 16 milionów realnych użytkowników.
W porównaniu z wynikami z czerwca, IDMnet zyskał ponad 200 000 użytkowników i z zasięgiem 16,3 miliona realnych użytkowników, zapewnia reklamodawcom dotarcie do 92,2 procent Internautów. Drugie miejsce zajmuje ARBOinteractive (15,9 mln), a trzecie AdNet (12,6)
Pod względem zasięgu IDMnet wyprzedza jedynie prowadząca w rankingu Megapanel PBI/Gemius (lipiec 2010) wśród grup witryn i witryn niezgrupowanych Grupa Google, której zasięg wynosi obecnie 16,4 mln realnych użytkowników.
„Cieszymy się, że konsekwentna realizacja strategii IDMnetu przynosi efekty. Zawsze budowaliśmy nasze portfolio nie na znacznej ilości witryn, ale na ich jakości, dobierając serwisy o dużych zasięgach z dobrze rozbudowaną ofertę reklamową. W naszej sieci zrzeszonych jest 351 witryn, podczas gdy, dla porównania, nasza najbliższa konkurencja skupia aż 733 witryny, generujące podobny zasięg.” – komentuje Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzająca, wiceprezes zarządu IDMnet.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.