IDMnet sprzedaje AWR Wprost

Opublikowano: 17 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Sieć reklamy internetowej IDMnet nawiązała współpracę z AWR Wprost, wydawcą tygodnika Wprost, jednego z najpopularniejszych w kraju tygodników opinii. IDMnet będzie sprzedawać powierzchnie reklamową i obsługiwać kampanie wszystkich witryn należących do wydawcy. Wraz z rozpoczęciem współpracy z Wprost sieć wprowadza także do swojej oferty pakiet premiumOpinie, w skład którego wchodzą najbardziej prestiżowe tytuły informacyjne obsługiwane przez IDMnet.
Serwis internetowy tygodnika Wprost działa od 1995 roku. Każdego miesiąca odwiedza go blisko pół miliona internautów, którzy generują blisko dwa miliony odsłon. W rankingu Instytutu Monitorowania Mediów witryna zajmuje drugą pozycje na liście najczęściej cytowanych portali internetowych. Wprost.pl to przede wszystkim codzienne newsy przygotowane przez dziennikarzy tygodnika Wprost. Redagowany na bieżąco serwis informacyjny wzbogacany jest komentarzami redakcji oraz zapraszanych gości, a cała witryna stanowi rozszerzenie i uzupełnienie tygodnika.

„Rozpoczęcie współpracy z jednym z największych tygodników opinii to dla IDMnet powód do radości. Koncentrujemy się na współpracy z najlepszymi witrynami i wydawcami internetowymi, a Wprost24.pl to największy tygodnik opinii w polskiej sieci. Wraz z pozostałymi serwisami informacyjnymi i opiniotwórczymi stworzy on bardzo silny pakiet reklamowy premiumOpinie.” – mówi Maciej Musioł, Dyrektor Generalny IDMnet.

Nowy pakiet premiumOpinie to najważniejsze witryny opiniotwórcze w Polsce, które od wielu lat stanowią główne źródło informacji drukowanej i elektronicznej z zakresu polityki, gospodarki oraz szeroko rozumianych kwestii społecznych. Są wśród nich takie serwisy jak Polityka.pl, Wprost.pl, Rzeczpospolita.pl, TygodnikForum.pl, Przekroj.pl, PRESS.PL, ZycieWarszawy.pl, Marketing w Praktyce i Gazeta Bankowa. Dzięki przyjętej formie pakietu reklamodawcy otrzymują możliwość dotarcia do ponad miliona unikalnych użytkowników, stanowiących ściśle określoną i bardzo atrakcyjną grupę konsumencką.

„Strategia IDMnetu opiera się na dostarczaniu produktów reklamowych, które pozwalają precyzyjnie trafiać z przekazem do bardzo konkretnych grup odbiorców. Takim produktem jest także pakiet premiumOpinie, który ma właśnie swoją premierę. Naszym celem nie jest ściganie się z innymi sieciami na ilość obsługiwanej powierzchni reklamowej, ale dostarczenie reklamodawcom najlepszych i najbardziej dopasowanych do potrzeb produktów.” – dodaje Karol Kowalski, Affiliate Manager sieci IDMnet.

W ramach współpracy z AWR Wprost Sp. z o.o. sieć IDMnet będzie odpowiadać za sprzedaż powierzchni reklamowej wszystkich serwisów internetowych należących do wydawcy, czyli witryn Wprost.pl, WiK.com.pl, Psy.pl oraz Koty.pl.

www.idmnet.pl

Hanna LaskowskaIDMnet sprzedaje AWR Wprost

Podziel się!

O autorze

hania