IdoSell dodaje integrację ze Stripe

Polska platforma sklepowa IdoSell integruje się ze Stripe – jednym z największych fintechów na świecie. Dzięki temu ponad 6,5 tys. profesjonalnych sklepów internetowych będzie mogło skorzystać z usługi, która pomoże im wyjść z ofertą na zagraniczne rynki.

IdoSell dodaje integrację ze Stripe 1

Bardzo zależy nam na tym, żeby polscy sprzedawcy nie ograniczali się tylko do jednego rynku. E-commerce ma ogromny potencjał i pozwala m.in. na dotarcie do 440 mln klientów z Unii Europejskiej. Ogromnie cieszymy się, że jako pierwsi w Polsce możemy współpracować z tak znaczącym partnerem. Tym bardziej, że integracja ze Stripe umożliwi naszym merchantom na wykonanie kolejnego kroku w stronę podboju zagranicznych rynków – mówi brand manager z IdoSell. Sklepy internetowe oparte o platformę IdoSell, które zdecydują się na włączenie Stripe, automatycznie zaoferują swoim klientom wiele płatności kartowych i lokalnych – dostępnych w ponad 40 krajach (w tym w całej UE) i w ponad 135 walutach.

IdoSell – platforma rozwijana przez IAI

IdoSell to polska platforma sklepowa rozwijana przez IAI. W tym momencie to najbardziej efektywny sprzedażowo SaaS w kraju. Tylko w 2021 roku GMV (łączna wartość sprzedanych towarów) w e-sklepach IdoSell wyniosło ponad 14 mld zł. IdoSell od ponad 21 lat współtworzy sklepy internetowe, których sprzedaż rośnie dwukrotnie szybciej niż średnia rynkowa. Oferuje zaawansowane technologicznie narzędzia i funkcjonalności, które pozwalają na dużą sprzedaż i ciągły rozwój biznesu. IdoSell współpracuje z takimi partnerami jak InPost, Klarna, Facebook, Google, Wish, Amazon. W sierpniu ubiegłego roku do grupy IdoSell dołączyła węgierska platforma sklepowa Shoprenter (spółka IAI kupiła pakiet większościowy tej firmy).

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry