W trakcie 9 edycji konferencji Impactor 2007, która odbędzie się 22 lutego w hotelu Mariott, możemy się spodziewać wielu nowości. W tym roku po raz pierwszy konferencję poprzedzać będzie dzień specjalny.
21 lutego 2007 w dniu poprzedzającym konferencję Impactor 2007 odbędzie się dzień specjalny poświecony trzem tematom:
– Internetowi – który prowadzony jest przez Interactive Advertising Bureau Polska,
– Public Relations – pod patronatem Związku Firm Public Relations,
– Marketingowi Odpowiedzialności Społecznej – organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce.
Prelekcje dnia specjalnego poświeconego Internetowi, prowadzone będą m.in. przez przedstawicieli czołowych mediów internetowych i agencji interaktywnych. Prezentacje pozwolą uczestnikom na zapoznanie się z najnowszymi trendami w reklamie on-line. W programie możemy spodziewać się następujących tematów:
– web 2.0 i społeczności internetowe,
– kampanie multimedialne,
– wykorzystanie wyszukiwarek w marketingu.
W trakcie dnia specjalnego poświęconego Internetowi zaprezentowane zostaną także case studies, obrazujące najbardziej efektywne sposoby wykorzystywania internetu do prowadzenia działań promocyjnych i reklamowych.
„Serdecznie zapraszamy na Dzień Specjalny nt. internetu. Dla uczestników przygotowaliśmy bardzo urozmaicony i ciekawy program, który nastawiony jest przede wszystkim na pokazanie w jaki sposób najefektywniej wykorzystać sieć do działań marketingowych. Zasięg i znaczenie internetu jako medium cały czas dynamicznie rosną, bardzo szybko wzrasta także udział internetu w czasie konsumpcji mediów kosztem mediów tradycyjnych. Równocześnie sam internet i sposoby korzystania z niego zmieniają się w szybkim tempie. Tworzy to nowe, skuteczne możliwości dotarcia z przekazem marketingowym do konsumentów. Stąd coraz większa rola reklamy internetowej w media mix oraz rosnący udział w budżetach reklamowych. W Polsce w tym roku udział ten powinien zbliżyć się do 4% wszystkich wydatków na reklamę. To jednak wciąż niewiele w porównaniu np. z USA lub Wlk. Brytanią, gdzie na internet przeznacza się już kilkanaście % wszystkich wydatków reklamowych w mediach, co wskazuje, że rynek internetowy w Polsce ma przed sobą bardzo dobre perspektywy” – mówi Piotr Kowalczyk, członek Zarządu IAB
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.