W trakcie 9 edycji konferencji Impactor 2007, która odbędzie się 22 lutego w hotelu Mariott, możemy się spodziewać wielu nowości. W tym roku po raz pierwszy konferencję poprzedzać będzie dzień specjalny.
21 lutego 2007 w dniu poprzedzającym konferencję Impactor 2007 odbędzie się dzień specjalny poświecony trzem tematom:
– Internetowi – który prowadzony jest przez Interactive Advertising Bureau Polska,
– Public Relations – pod patronatem Związku Firm Public Relations,
– Marketingowi Odpowiedzialności Społecznej – organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce.
Prelekcje dnia specjalnego poświeconego Internetowi, prowadzone będą m.in. przez przedstawicieli czołowych mediów internetowych i agencji interaktywnych. Prezentacje pozwolą uczestnikom na zapoznanie się z najnowszymi trendami w reklamie on-line. W programie możemy spodziewać się następujących tematów:
– web 2.0 i społeczności internetowe,
– kampanie multimedialne,
– wykorzystanie wyszukiwarek w marketingu.
W trakcie dnia specjalnego poświęconego Internetowi zaprezentowane zostaną także case studies, obrazujące najbardziej efektywne sposoby wykorzystywania internetu do prowadzenia działań promocyjnych i reklamowych.
„Serdecznie zapraszamy na Dzień Specjalny nt. internetu. Dla uczestników przygotowaliśmy bardzo urozmaicony i ciekawy program, który nastawiony jest przede wszystkim na pokazanie w jaki sposób najefektywniej wykorzystać sieć do działań marketingowych. Zasięg i znaczenie internetu jako medium cały czas dynamicznie rosną, bardzo szybko wzrasta także udział internetu w czasie konsumpcji mediów kosztem mediów tradycyjnych. Równocześnie sam internet i sposoby korzystania z niego zmieniają się w szybkim tempie. Tworzy to nowe, skuteczne możliwości dotarcia z przekazem marketingowym do konsumentów. Stąd coraz większa rola reklamy internetowej w media mix oraz rosnący udział w budżetach reklamowych. W Polsce w tym roku udział ten powinien zbliżyć się do 4% wszystkich wydatków na reklamę. To jednak wciąż niewiele w porównaniu np. z USA lub Wlk. Brytanią, gdzie na internet przeznacza się już kilkanaście % wszystkich wydatków reklamowych w mediach, co wskazuje, że rynek internetowy w Polsce ma przed sobą bardzo dobre perspektywy” – mówi Piotr Kowalczyk, członek Zarządu IAB
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.