Impactor 2007: Dzień specjalny – Internet

W trakcie 9 edycji konferencji Impactor 2007, która odbędzie się 22 lutego w hotelu Mariott, możemy się spodziewać wielu nowości. W tym roku po raz pierwszy konferencję poprzedzać będzie dzień specjalny.
21 lutego 2007 w dniu poprzedzającym konferencję Impactor 2007 odbędzie się dzień specjalny poświecony trzem tematom:

– Internetowi – który prowadzony jest przez Interactive Advertising Bureau Polska,
– Public Relations –  pod patronatem Związku Firm Public Relations,
– Marketingowi Odpowiedzialności Społecznej – organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce.

Prelekcje dnia specjalnego poświeconego Internetowi, prowadzone będą m.in. przez przedstawicieli czołowych mediów internetowych i agencji interaktywnych. Prezentacje  pozwolą uczestnikom na zapoznanie się z najnowszymi trendami w reklamie on-line. W programie możemy spodziewać się następujących tematów:
– web 2.0 i społeczności internetowe,
– kampanie multimedialne,
– wykorzystanie wyszukiwarek w marketingu.

W trakcie dnia specjalnego poświęconego Internetowi zaprezentowane zostaną także case studies, obrazujące najbardziej efektywne sposoby wykorzystywania internetu do prowadzenia działań promocyjnych i reklamowych.

„Serdecznie zapraszamy na Dzień Specjalny nt. internetu. Dla uczestników przygotowaliśmy bardzo urozmaicony i ciekawy program, który nastawiony jest przede wszystkim na pokazanie w jaki sposób najefektywniej wykorzystać sieć do działań marketingowych. Zasięg i znaczenie internetu jako medium cały czas dynamicznie rosną, bardzo szybko wzrasta także udział internetu w czasie konsumpcji mediów kosztem mediów tradycyjnych. Równocześnie sam internet i sposoby korzystania z niego zmieniają się w szybkim tempie. Tworzy to nowe, skuteczne możliwości dotarcia z przekazem marketingowym do konsumentów. Stąd coraz większa rola reklamy internetowej w media mix oraz rosnący udział w budżetach reklamowych. W Polsce w tym roku udział ten powinien zbliżyć się do 4% wszystkich wydatków na reklamę. To jednak wciąż niewiele w porównaniu np. z USA lub Wlk. Brytanią, gdzie na internet przeznacza się już kilkanaście % wszystkich wydatków reklamowych w mediach, co wskazuje, że rynek internetowy w Polsce ma przed sobą bardzo dobre perspektywy” – mówi Piotr Kowalczyk, członek Zarządu IAB

www.impactor.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top