W trakcie 9 edycji konferencji Impactor 2007, która odbędzie się 22 lutego w hotelu Mariott, możemy się spodziewać wielu nowości. W tym roku po raz pierwszy konferencję poprzedzać będzie dzień specjalny.
21 lutego 2007 w dniu poprzedzającym konferencję Impactor 2007 odbędzie się dzień specjalny poświecony trzem tematom:
– Internetowi – który prowadzony jest przez Interactive Advertising Bureau Polska,
– Public Relations – pod patronatem Związku Firm Public Relations,
– Marketingowi Odpowiedzialności Społecznej – organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce.
Prelekcje dnia specjalnego poświeconego Internetowi, prowadzone będą m.in. przez przedstawicieli czołowych mediów internetowych i agencji interaktywnych. Prezentacje pozwolą uczestnikom na zapoznanie się z najnowszymi trendami w reklamie on-line. W programie możemy spodziewać się następujących tematów:
– web 2.0 i społeczności internetowe,
– kampanie multimedialne,
– wykorzystanie wyszukiwarek w marketingu.
W trakcie dnia specjalnego poświęconego Internetowi zaprezentowane zostaną także case studies, obrazujące najbardziej efektywne sposoby wykorzystywania internetu do prowadzenia działań promocyjnych i reklamowych.
„Serdecznie zapraszamy na Dzień Specjalny nt. internetu. Dla uczestników przygotowaliśmy bardzo urozmaicony i ciekawy program, który nastawiony jest przede wszystkim na pokazanie w jaki sposób najefektywniej wykorzystać sieć do działań marketingowych. Zasięg i znaczenie internetu jako medium cały czas dynamicznie rosną, bardzo szybko wzrasta także udział internetu w czasie konsumpcji mediów kosztem mediów tradycyjnych. Równocześnie sam internet i sposoby korzystania z niego zmieniają się w szybkim tempie. Tworzy to nowe, skuteczne możliwości dotarcia z przekazem marketingowym do konsumentów. Stąd coraz większa rola reklamy internetowej w media mix oraz rosnący udział w budżetach reklamowych. W Polsce w tym roku udział ten powinien zbliżyć się do 4% wszystkich wydatków na reklamę. To jednak wciąż niewiele w porównaniu np. z USA lub Wlk. Brytanią, gdzie na internet przeznacza się już kilkanaście % wszystkich wydatków reklamowych w mediach, co wskazuje, że rynek internetowy w Polsce ma przed sobą bardzo dobre perspektywy” – mówi Piotr Kowalczyk, członek Zarządu IAB
Wpisy promowane
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.