InPost uruchomił system informacyjny STEMPEL

InPost – największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej Integer.pl – w ramach realizacji działań prokonsumenckich uruchomił system informacyjny STEMPEL.
Program ten – przeznaczony dla Klientów masowych – wspomaga bieżącą wysyłkę paczek, listów, przesyłek czy przekazów pieniężnych. Dodatkowo, udostępnia on pełne informacje na temat usług świadczonych przez firmę InPost. System pozwala także prowadzić elektroniczną książką nadawczą, dzięki czemu eliminuje ręczne tworzenie baz danych, a tym samym znacznie usprawnia funkcjonowanie biura czy sekretariatu. STEMPEL to program umożliwiający przygotowanie elektronicznej wersji druków pocztowych i tworzenie archiwum, gdzie gromadzone są informacje dotyczące zrealizowanych wysyłek. Ponadto, rejestruje on dane osobowe przy zachowaniu wymogów związanych z ich ochroną. System integruje usługi firm pocztowych i kurierskich, dzięki czemu użytkownik może decydować o wyborze firmy kurierskiej czy operatora, którego oferta jest najkorzystniejsza dla danego typu przesyłki. Równocześnie, program sortuje listy na takie, które mogą być nadane za pośrednictwem InPost lub Poczty Polskiej – jedynych operatorów pocztowych, oferujących usługę. Producentem programu STEMPEL jest wrocławskie Biuro Informatyki Stosowanej FORMAT.

InPost wprowadził do swojej oferty program STEMPEL w ramach kolejnych już działań o charakterze prokonsumenckim. Najnowsza usługa to znaczne ułatwienie dla Klientów masowych, którzy regularnie korzystają z usług pocztowych oferowanych przez InPost. Dzięki niemu użytkownicy sami decydują, która oferta jest dla nich najkorzystniejsza. System STEMPEL to także doskonała baza danych, która zawiera wszelkie informacje na temat usług świadczonych przez firmę InPost. Dodatkowo, oprócz pełnego cennika, dzięki programowi nasi Klienci mogą sprawdzić status przesyłki, korzystając z serwisu śledzenia przesyłek InPost – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu Spółki.

Program STEMPEL jest kolejnym projektem informatycznym wdrożonym przez spółkę. W ramach usprawniania i unowocześniania procesów logistycznych w grudniu 2007 roku InPost uruchomił system śledzenia przesyłek. Jest to pierwsza w Polsce usługa pozwalająca kontrolować on-line – za pośrednictwem strony www.inpost.pl – proces doręczania listów. Dodatkowo, aby usprawnić komunikację z Klientami i zwiększyć dostępność do rozwiązań informatycznych wykorzystywanych przez spółkę – InPost uruchomił m.inpost.pl – mobilną wersję serwisu internetowego www.inpost.pl. Rozwiązanie to przeznaczone jest przede wszystkim dla użytkowników telefonów komórkowych. Zastosowane przez firmę rozwiązania graficzne i techniczne pozwalają na szybki i tani transfer plików i tym samym łatwy dostęp do takich rozwiązań jak śledzenie wysyłanej korespondencji.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top