Spółka Alcatel’a, Genesys Telecommunications Laboratories i firma Microsoft zaprezentowały nowe rozwiązanie, które zapewnia zintegrowane usługi telekomunikacyjne w obrębie przedsiębiorstwa. System jest przygotowany do działania na infrastrukturze nowej generacji. W związku z zawartym wcześniej porozumieniem korporacyjne oprogramowanie telefoniczne Genesys (GETS) będzie współdziałać z Microsoft® Office Live Communications Server 2005 i nowym komunikatorem internetowym Microsoft o kryptonimie ’Istambuł’.
Nowe zintegrowane rozwiązanie pozwoli użytkownikom komunikować się ze współpracownikami, sprawdzać dostępność innych użytkowników i opisujące ich informacje. Umożliwi również kierowanie rozmów telefonicznych do komputerów i telefonów stacjonarnych używając dostępnych centrali PBX lub centrali IP nowej generacji. Można je wprowadzić w sposób bezinwazyjny, bez rewolucyjnych zmian w dotychczasowej infrastrukturze dzięki wbudowanej interoperacyjności GETS z telefonią PBX i IP co pozwala na znaczne ograniczenie kosztów.
'Dzięki 'Istambułowi’ i rozwiązaniom Genesys, pozwalamy przedsiębiorstwom podnieść jakość ich infrastruktury łącząc możliwości telefonu i komputera w jednym rozwiązaniu, zwiększając efektywność i produktywność firmy’ – powiedział Anoop Gupta, wice prezydent Real-Time Collaboration Business Unit w firmie Microsoft. – 'Innowacyjna wizja Microsoft pozwoli na dostarczenie zintegrowanego rozwiązania telefonicznego do klientów korporacyjnych na całym świecie’.
Użytkownicy Instant messaging’u znają już od dawna funkcję statusu dostępności dzięki któremu mogą na bieżąco śledzić, czy ich koledzy jak i inni użytkownicy są aktualnie obecni online. Integracja telefonii otworzy przed nimi wiele nowych możliwości. GETS rozszerzy formułę statusu dostępności i zapewni kontrolę rozmów telefonicznych poprzez 'Istambuł’ i inne aplikacje Microsoft Office.
GETS kładzie nacisk na interfejs sesyjnego protokołu inicjacji (SIP) dla Live Communications Server 2005, który został opracowany na podstawie standardu przemysłowego TR-87 europejskiego stowarzyszenia wytwórców komputerów. Pozwala on użytkownikom biznesowym na komunikację pomiędzy środowiskami central PBX różnych dostawców. Produkt skonstruowano z myślą o największych przedsiębiorstwach na świecie, zapewniając komunikację ponad 10 000 użytkowników jednocześnie, nawet we wczesnych fazach projektu. Zwiększa on możliwości Live Communications Server 2005 i pozwala użytkownikom Instant messaging’u na:
'Integracja aplikacji telekomunikacyjnych i biznesowych to kluczowy element strategii względem naszego oprogramowania i aplikacji’ – powiedział Jean-Christophe Giroux, prezydent Alcatel Enterprise Solutions. – 'Zaprezentowane dzisiaj urządzenie podkreśla nasze zaangażowanie w dostarczanie nowych możliwości komunikacji korporacyjnej, które powinno zaprocentować zwiększeniem produkcyjności i udoskonaleniem procesów biznesowych’.
'Dzięki zapewnieniu integracji telekomunikacyjnej z 'Istambułem’, Genesys przekroczył ramy call center, dodając wartości biznesowej całemu przedsiębiorstwu’ – powiedział Wes Hayden, prezydent i CEO firmy Genesys. – 'Dostęp do możliwości telefonu poprzez komputer otwiera drogę do uproszczenia relacji biznesowych i podniesienia poziomu współpracy z kontaktami biznesowymi’.
Wybrane funkcje:
– zarządzanie rozmowami telefonicznymi w oparciu o status dostępności
– zykonywanie połączeń za pomocą jednego kliknięcia myszą
– wgląd w dostępność poprzez chat i telefon osób wprowadzonych do listy kontaktów
– identyfikację dzwoniącej osoby i odebranie telefonu za pomocą jednego kliknięcia myszą
– dynamiczne przekierowywanie połączeń do aktualnej lokalizacji użytkownika w momencie pracy poza biurem
– Otrzymywanie powiadomień o nieodebranych telefonach poprzez e-mail wraz z informacją o dzwoniącym
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.