Microsoft integruje Facebook’a i Windows Live Messenger’a ze swoim programem pocztowym, Outlook’iem. Dzięki takiej kombinacji komunikaty wysyłane w najpopularniejszym serwisie społecznościowym dostępne będą z poziomu mailowej skrzynki odbiorczej.
W ubiegłym roku Microsoft udostępnił Outlook Social Connector, wtyczkę, która synchronizuje źródła z serwisów społecznościowych z kontaktami zapisanymi w Outlooku. Jako pierwsze udostępnione zostały dane z serwisu LinkedIn; zapowiedziano jednocześnie wprowadzenie obsługi MySpace i Facebook’a.
Dziś Outlook integruje się nie tylko z Facebook’iem ale również Windows Live Messenger’em. Użytkownicy Outlooka w wersji 2003 oraz 2007 mogą teraz sprawdzać co robią ich znajomi w serwisach społecznościowych.
Dzięki nowej funkcjonalności można nie tylko przypisać zdjęcia profilowe z Facebook’a do kontaktów naszych znajomych w poczcie elektronicznej; uzyskujemy również dostęp do wysyłanych przez nich komunikatów, wgrywanych zdjęć i innych aktywności.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.