Agencja Interactive Solutions przygotowała kreację reklamy internetowej dla firmy AutoSummit, największego na Ukrainie dilera samochodów marki Toyota. Zakończona w grudniu kampania miała bardzo wysoką skuteczność. Jest to kolejny przykład udanej ekspansji polskiej firmy internetowej poza granicę Polski.
Na zimę firma AutoSummit – największy na Ukrainie oficjalny diler samochodów marki Toyota – przygotowała gorącą akcję sprzedażową wszystkich modeli Toyoty Avensis. Agencja Interactive Solutions odpowiadała za kompleksowe przygotowanie kreacji oraz poszczególnych form reklamowych.
Prace rozpoczęły się od przygotowania dwóch różnych koncepcji i przedstawienia ich klientowi. Po konsultacjach i wyborze właściwego projektu rozpoczął się proces realizacji. Główna część kampanii oparta była na reklamach emitowanych na warstwie (top layer), które dają bardzo duże możliwości pod względem kreacji. Zadaniem agencji było także dostosowanie kreacji typu Rich Media do standardowych bannerów wyświetlanych w serwisach nie objętych główną kampanią.
“To pierwszy nasz projekt zrealizowany na Ukrainie, a co za tym idzie towarzyszyły mu szczególne emocje, które były tym większe, że czas przewidziany na przygotowanie kreacji był bardzo krótki. Wszystko jednak przebiegało bardzo sprawnie, a efekt końcowy mówi sam za siebie. Ponad dwudziesto procentowy wskaźnik CTR jest najlepszym komentarzem do tego, jak wysoka była skuteczność tej kampanii.” – mówi Tomasz Wileński, Dyrektor Zarządzający firmy Interactive Solutions.
W trakcie kampanii wyświetlono około pół miliona odsłon, a internauci wykonali ponad 90 tysięcy kliknięć i wejść na strony reklamodawcy. Dzięki temu stosunek kliknięć do całkowitej liczby wyświetleń reklamy wyniósł ponad 20%, a na niektórych witrynach i serwisach zanotowano aż 38 procentowy wskaźnik CTR. Dodatkowym efektem był bardzo duży wzrost notowań w ukraińskich rankingach, katalogach tematycznych i wyszukiwarkach – w katalogu Bigmir.net, jednym z najpopularniejszych tego typu serwisów na Ukrainie, strona firmy AutoSummit znalazła się na pierwszym miejscu.
„Sukces tej kampanii to kolejny dowód na to, że strategia wyjścia poza rynek krajowy, jaką obiera coraz więcej firm z branży internetowej, jest jak najbardziej słuszna. Interactive Solutions ma zamiar intensywnie rozwijać swoją działalność na Ukrainie i wierzę, że ta kampania nam w tym bardzo pomoże. Jej sukces już teraz spowodował, że kilku naszych partnerów i klientów postanowiło zwiększyć swoje wydatki reklamowe na Ukrainie.” – dodaje Tomasz Wileński.
Za zakup mediów, planowanie i optymalizację działań na potrzeby kampanii odpowiadał ukraiński oddział firmy ClickAd.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.