W związku z wprowadzeniem nowej strategii sprzedażowej, INTERIA.PL wchodzi w 2007 rok z własnym autonomicznym działem sprzedaży reklam. Dotychczas sprzedaż reklamy na portalu INTERIA.PL odbywała się w ramach umowy o
sprzedaż reklam z firmą Broker FM, która wygasa z końcem roku.
– Zmiany podyktowane zostały koniecznością dostosowania sposobu zarządzania
działem reklamy do potrzeb rynku, tak aby odpowiednio wykorzystać jego
potencjał. – mówi Tomasz Przybyłowicz, Dyrektor Działu Sprzedaży INTERIA.PL.
Zespół działu sprzedaży został zreorganizowany, zatrudniono dodatkowe osoby,
zmianie uległa dotychczasowa struktura funkcjonowania działu. Nowa opiera
się na przejrzystym modelu segmentacji klientów, dzięki czemu utrzymany
zostanie wysoki poziom obsługi klienta. Zmiany pozwalają również na
zachowanie wysokiej autonomiczności pracowników i swobody działania, co
pozwoli na bardziej aktywne i otwarte podejście do każdego klienta.
„W obecnym czasie oprócz przejrzystych zasad współpracy i odpowiedniej
polityki cenowej, coraz bardziej liczy się szybka i sprawna reakcja na
potrzeby klienta, i właśnie na takie podejście będziemy stawiać.” – dodaje
Tomasz Przybyłowicz.
Na początku przyszłego roku dział sprzedaży INTERIA.PL planuje wprowadzenie
nowych produktów reklamowych, przygotowanych zgodnie z oczekiwaniami rynku.
Oprócz nowego cennika reklamowego, do dyspozycji klientów przygotowane
zostaną dodatkowe formy reklamowe, uwzględniające zachodzące w portalu
zmiany. Oferta dostosowana zostanie do nowych serwisów, jakie w ostatnim
czasie wprowadza portal oraz do zmian na stronie głównej INTERIA.PL.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.