Od czwartku, 4 sierpnia INTERIA.PL ma nowe logo. Po niedawnej metamorfozie wyglądu strony głównej, jest to kolejny zdecydowany krok w kierunku unowocześnienia wizerunku portalu. Zmiana znaku firmowego INTERIA.PL została poprzedzona badaniami przeprowadzonymi wśród użytkowników portalu.
– Wybraliśmy projekt, uznany za nowoczesny i dynamiczny – powiedział Grzegorz Wójcik, wiceprezes zarządu INTERIA.PL. – Skojarzenia, jakie budzi przyjęta koncepcja plastyczna dobrze wpisują się w strategię intensywnego rozwoju naszej spółki – dodał.
W porównaniu do dotychczasowej wersji, nowy logotyp INTERIA.PL odznacza się zdecydowanie większą czytelnością. Zachowana została żółto-niebieska kolorystyka, spójna z identyfikacją wizualną radia RMF FM oraz pochylenie liter tworzących napis ‘INTERIA.PL’, zrezygnowano natomiast z postaci smoka Matyldy. Podkreśleniu silnego związku spółki z portalem służy w nowym logo otoczenie obwódką skrótu ‘PL’ i wyeksponowanie poprzedzającej go kropki.
Według badania NetTrack instytutu MillwardBrown SMG/KRC, w drugim kwartale br. wskaźnik znajomości spontanicznej INTERIA.PL w grupie użytkowników Internetu kształtował się na poziomie 50,6%, a znajomość wspomagana marki wyniosła 76,9%. Wyniki te plasują portal w ścisłej czołówce najlepiej rozpoznawalnych witryn w polskiej sieci.
Wpisy promowane
- Jakie istnieją metody wyceny przedsiębiorstw?Wycena firmy to niełatwe zadanie. Jest to zawsze praca, która wymaga dokładnego przyjrzenia się nie tylko wynikom finansowym przedsiębiorstwa, jego ...
- Ubezpieczenie mieszkania od zalania na UrsynowieNajczęstszym zagrożeniem jest zalanie dobytku na skutek usterki, z winy sąsiada lub zaniedbania zarządcy nieruchomości.
Wydarzenia
Mobile Trends Conference
04.03.2021 - 05.03.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.