Interia rozpoczyna promocję usług dla firm
W poniedziałek, 13 stycznia 2003 r., INTERIA.PL rozpoczyna kampanię promocyjną Strefa.pl – internetowej platformy usługowej adresowanej przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw.
Celem kampanii jest promocja sprzedaży usług oferowanych w obrębie platformy oraz rozszerzenie wizerunku portalu, z dotychczas informacyjno-rozrywkowego, o elementy związane z oferowanymi przez INTERIA.PL profesjonalnymi rozwiązaniami dla firm. Zasadnicza część kampanii, kierowanej przede wszystkim do przedsiębiorców – właścicieli małych i średnich firm, potrwa do końca stycznia a cała kampania – do końca I kwartału 2003 r.
Reklamy pojawią się w telewizji (Polsat), na antenie radiowej (RMF FM), w Internecie (INTERIA.PL) oraz w prasie. Budżet kampanii wyniesie ponad 2 mln zł.
W ciągu 4 miesiecy, które minęły od uruchomienia platformy Strefa.pl z usług pocztowo-hostingowych e-Firma rozpoczęło korzystanie kilkaset firm.