Interia rozpoczyna promocję usług dla firm

Opublikowano: 14 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W poniedziałek, 13 stycznia 2003 r., INTERIA.PL rozpoczyna kampanię promocyjną Strefa.pl – internetowej platformy usługowej adresowanej przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw.

Celem kampanii jest promocja sprzedaży usług oferowanych w obrębie platformy oraz rozszerzenie wizerunku portalu, z dotychczas informacyjno-rozrywkowego, o elementy związane z oferowanymi przez INTERIA.PL profesjonalnymi rozwiązaniami dla firm. Zasadnicza część kampanii, kierowanej przede wszystkim do przedsiębiorców – właścicieli małych i średnich firm, potrwa do końca stycznia a cała kampania – do końca I kwartału 2003 r.

Reklamy pojawią się w telewizji (Polsat), na antenie radiowej (RMF FM), w Internecie (INTERIA.PL) oraz w prasie. Budżet kampanii wyniesie ponad 2 mln zł.

W ciągu 4 miesiecy, które minęły od uruchomienia platformy Strefa.pl z usług pocztowo-hostingowych e-Firma rozpoczęło korzystanie kilkaset firm.

http://www.strefa.pl

Sylwester KozakInteria rozpoczyna promocję usług dla firm

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.