Internetowy Help Desk dla Klientów TETY

Opublikowano: 18 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

TETA uruchomiła internetowy Help Desk, który ma wspomóc istniejący już serwis telefoniczny. Dzięki konsoli uruchamianej przez przeglądarkę internetową Klienci będą mogli zgłaszać problemy oraz korzystać z ogromnej bazy wiedzy, w której są przechowywane najczęściej spotykane zapytania oraz rozwiązania stosowane przez inne firmy. Serwis dostarcza najświeższych informacji dotyczących produktów oraz umożliwia pobranie aktualizacji oprogramowania.

„Nasi Klienci mają dostęp do usługi Hot-line, gdzie konsultanci na bieżąco rozwiązują wszystkie problemy powstałe w wyniku bieżącej eksploatacji systemów. Jednak wraz z rozwojem firmy i coraz większą ilością użytkowników naszych aplikacji, dostrzegliśmy potrzebę rozszerzenia możliwości bezpośredniego kontaktu z firmą. Dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie internetowego Help Desk. Mamy nadzieję, że nasi Klienci skorzystają z jego funkcjonalności, a nam umożliwi to jeszcze lepszą ich obsługę ” – powiedział Jerzy Krawczyk – Prezes TETA S.A.

Każda firma użytkująca systemy TETY dostaje dostęp do serwisu w postaci konsoli uruchamianej przez przeglądarkę internetową.
Informacja o zgłoszeniu problemu, zostaje zapisana w bazie, jednocześnie wszyscy konsultanci opiekujący się bezpośrednio klientem, a także menedżerowie odpowiedzialni za kontakty z nim, otrzymują drogą elektroniczną lub poprzez SMS informację o zgłoszeniu. Dzięki temu na bieżąco mogą śledzić postępy w rozwiązywaniu spraw oraz kontaktować się z klientem bezpośrednio w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Użytkownicy Help Desk-u mają również możliwość subskrybcji informacji o swoich zgłoszeniach. Standardowo są też informowani o przyjęciu zgłoszenia przez konsultanta oraz o terminie realizacji.
Serwis stworzono w technologii JAVA. Jest on również dostępny w języku angielskim.

http://www.teta.com.pl

Sylwester KozakInternetowy Help Desk dla Klientów TETY

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.