TETA uruchomiła internetowy Help Desk, który ma wspomóc istniejący już serwis telefoniczny. Dzięki konsoli uruchamianej przez przeglądarkę internetową Klienci będą mogli zgłaszać problemy oraz korzystać z ogromnej bazy wiedzy, w której są przechowywane najczęściej spotykane zapytania oraz rozwiązania stosowane przez inne firmy. Serwis dostarcza najświeższych informacji dotyczących produktów oraz umożliwia pobranie aktualizacji oprogramowania.
„Nasi Klienci mają dostęp do usługi Hot-line, gdzie konsultanci na bieżąco rozwiązują wszystkie problemy powstałe w wyniku bieżącej eksploatacji systemów. Jednak wraz z rozwojem firmy i coraz większą ilością użytkowników naszych aplikacji, dostrzegliśmy potrzebę rozszerzenia możliwości bezpośredniego kontaktu z firmą. Dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie internetowego Help Desk. Mamy nadzieję, że nasi Klienci skorzystają z jego funkcjonalności, a nam umożliwi to jeszcze lepszą ich obsługę ” – powiedział Jerzy Krawczyk – Prezes TETA S.A.
Każda firma użytkująca systemy TETY dostaje dostęp do serwisu w postaci konsoli uruchamianej przez przeglądarkę internetową.
Informacja o zgłoszeniu problemu, zostaje zapisana w bazie, jednocześnie wszyscy konsultanci opiekujący się bezpośrednio klientem, a także menedżerowie odpowiedzialni za kontakty z nim, otrzymują drogą elektroniczną lub poprzez SMS informację o zgłoszeniu. Dzięki temu na bieżąco mogą śledzić postępy w rozwiązywaniu spraw oraz kontaktować się z klientem bezpośrednio w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Użytkownicy Help Desk-u mają również możliwość subskrybcji informacji o swoich zgłoszeniach. Standardowo są też informowani o przyjęciu zgłoszenia przez konsultanta oraz o terminie realizacji.
Serwis stworzono w technologii JAVA. Jest on również dostępny w języku angielskim.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.