9 września InternetPR we współpracy z GazetaPraca.pl uruchomił na swojej stronie nowy serwis tematyczny – Giełdę Pracy. Ogłoszenia o pracę są automatycznie pobierane z portalu GazetaPraca.pl i udostępniane na InternetPR. Oferty są segregowane w dwóch branżach: Marketing oraz Media, Sztuka i Rozrywka. Zasięgiem obejmują wszystkie województwa.
Nowe ogłoszenia będą się ukazywać w każdy poniedziałek rano i następnie będą aktualizowane w ciągu tygodnia.
Za dostarczanie ofert pracy jest odpowiedzialna GazetaPraca.pl, zaś od strony graficznej i funkcjonalnej Giełdę Pracy opracowała firma Ideo.
InternetPR jest społecznością osób związanych z public relations, których łączy wizja silnej i nowoczesnej branży. Serwis posiada ponad 3500 zarejestrowanych użytkowników – ludzi zainteresowanych branżą PR. InternetPR.pl powstał, aby integrować i edukować poprzez wymianę poglądów, doświadczeń i opinii.
Od 2006 roku społeczność internetPR.pl działa jako Fundacja internetPR.pl.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.