Inicjatywa na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) łączy siły z grupą konsultacyjną, która prowadzi prace nad nowym standardem pomiaru Internetu w ramach konsultacji branżowych organizowanych przez PBI. Badanie mierzące słuchalność kanałów internetowych stanie się w przyszłości częścią nowego standardu pomiaru Internetu.
Odbyło się już spotkanie podsumowujące działania IRBRI i grupy konsultacyjnej Polskie Badania Internetu pracującej nad pomiarem streamów w Internecie. Ustalono podczas niego, jakie parametry musi spełniać takie badanie, by odpowiadało wymogom nie tylko nadawców materiałów audio i wideo, ale też właścicielom sieciowych rozgłośni.
Zdecydowano m.in., że w badaniu słuchalności internetowych kanałów radiowych identyfikowane będą całe platformy skupiające stacje oraz pojedyncze streamy, demografia będzie badana na podstawie panelu, a jako podstawowy wskaźnik ustalono słuchalność minutową (na jej podstawie wyliczone zostaną np. zasięgi).
W ten sposób członkowie IRBRI zdecydowali, że badanie mierzące słuchalność kanałów internetowych stanie się częścią nowego standardu pomiaru Internetu, nad którym pracują obecnie Polskie Badania Internetu. Osobom pracującym nad nowym projektem zostały przekazane efekty dotychczasowych prac IRBRI, m.in. wnioski ze spotkań z instytutami, które prezentowały swoje metodologie.
Członkowie IRBRI będą teraz brać udział w dalszym procesie decyzyjnym, którego efektem będzie powstanie specyfikacji określającej wymagania, jakie musi spełniać nowe badanie Internetu (również w części dotyczącej pomiaru kanałów radiowych).
Inicjatywa na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) została zawiązana w lipcu 2009 roku z inicjatywy członków KBR (Komitet Badań Radiowych) i PBI. KBR tworzą cztery grupy radiowe: Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF i TIME SA. KBR zleca badania Radio Track, które są jedynymi ciągłymi badaniami słuchalności stacji radiowych w Polsce.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.