W czasach, kiedy ponad 80 % Polaków korzysta z dostępu do Internetu, trudno wyobrazić sobie skuteczną promocję firmy z pominięciem reklamy on-line. Jeżeli chcesz skutecznie docierać do swoich potencjalnych klientów, inwestycja w marketing i reklamę internetową to najlepsza decyzja, jaką możesz podjąć. Zdobądź nowych klientów dzięki skutecznej reklamie w sieci!
Każdego dnia tysiące, a nawet miliony osób, które mogą stać się klientami Twojej firmy, spędza swój czas w Internecie. Portale informacyjne, media społecznościowe, wyszukiwarki oraz specjalistyczne serwisy tematyczne: to wszystko miejsca w sieci, w których możesz dotrzeć do osób ze swojej grupy docelowej.
Tworząc działania reklamowe warto pamiętać, że użytkownicy Internetu są zainteresowani przede wszystkim wartościowymi treściami i informacjami. Dlatego aby przybliżyć działalność Twojej firmy potencjalnym klientom, a także wykreować jej wizerunek jako eksperta i lidera branży, warto zaplanować działania content marketingowe, takie jak prowadzenie bloga tematycznego, przygotowanie wartościowych merytorycznie artykułów sponsorowanych oraz następnie ich promocję.
Jak skutecznie reklamować się w Internecie?
– Zapytaliśmy o to specjalistów od marketingu internetowego z agencji Broker Media
To jest dobry czas, kiedy możesz budować przewagę nad innymi firmami! Kryzys, jak żaden inny okres, sprzyja kreatywności, innowacjom i zmianom. Warto wiedzieć, że zdecydowana większość akcyjnych spółek giełdowych oraz najlepiej zarabiających firm wywodzi się właśnie z czasów głębokiej recesji!
Natomiast wszelkie działania marketingowe, powinny być dobrze przemyślane, skrupulatnie zaplanowane i konsekwentnie realizowane. Jeżeli chcesz, aby Twoja reklama przynosiła rezultaty, czyli by sprzedaż rosła, a wizerunek marki stawał się coraz lepszy – zacznij od;
- Określ grupę docelową, w której znajdują się Twoi potencjalni klienci.
- Dobierz odpowiednie kanały oraz formy promocji.
- Wybierze miejsca emisji reklam w taki sposób, aby dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą Twojej firmy.
Oczywiście każda branża jest inna, a też reklamodawcy mogą mieć różne cele marketingowe, ale wybierając miejsce reklamy, warto zwrócić uwagę na takie oto dane;
- 97 % polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google
- 46% użytkowników podejmuje działania po wyświetleniu reklamy wideo na YouTubie
- 64% konsumentów online potwierdza, że reklamy wideo obejrzane na Facebooku wpłynęły na ich decyzje.
Następnie Strategia – to bardzo ważny element każdej kampanii reklamowej. Warto zainwestować w jej staranne przygotowanie z pomocą doświadczonych specjalistów. Większość naszych działań marketingowych jak np. reklama w social media, pozycjonowanie stron, a nawet budowa nowej strony internetowej, zaczyna się od sprawdzenia konkurencji oraz branży. Odpowiednia analiza poparta twardymi danymi dostarcza nam nie tylko ciekawe wnioski, ale daje pewien pogląd na branżę w jakiej się poruszamy.
Oczywiście serdecznie zapraszamy firmy z Warszawy i całego kraju do współpracy – wspólnie przeanalizujemy Twoje dotychczasowe działania, pozycję marki na rynku i cele, które chcesz osiągnąć. Razem stworzymy stabilny obraz i spójny wizerunek marki. Razem zapewnimy sukces Twojej firmie.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.