Jak skutecznie reklamować się w Internecie?

W czasach, kiedy ponad 80 % Polaków korzysta z dostępu do Internetu, trudno wyobrazić sobie skuteczną promocję firmy z pominięciem reklamy on-line. Jeżeli chcesz skutecznie docierać do swoich potencjalnych klientów, inwestycja w marketing i reklamę internetową to najlepsza decyzja, jaką możesz podjąć. Zdobądź nowych klientów dzięki skutecznej reklamie w sieci!

Jak skutecznie reklamować się w Internecie? 1

Każdego dnia tysiące, a nawet miliony osób, które mogą stać się klientami Twojej firmy, spędza swój czas w Internecie. Portale informacyjne, media społecznościowe, wyszukiwarki oraz specjalistyczne serwisy tematyczne: to wszystko miejsca w sieci, w których możesz dotrzeć do osób ze swojej grupy docelowej.

Tworząc działania reklamowe warto pamiętać, że użytkownicy Internetu są zainteresowani przede wszystkim wartościowymi treściami i informacjami. Dlatego aby przybliżyć działalność Twojej firmy potencjalnym klientom, a także wykreować jej wizerunek jako eksperta i lidera branży, warto zaplanować działania content marketingowe, takie jak prowadzenie bloga tematycznego, przygotowanie wartościowych merytorycznie artykułów sponsorowanych oraz następnie ich promocję.

Jak skutecznie reklamować się w Internecie?

– Zapytaliśmy o to specjalistów od marketingu internetowego z agencji Broker Media

To jest dobry czas, kiedy możesz budować przewagę nad innymi firmami! Kryzys, jak żaden inny okres, sprzyja kreatywności, innowacjom i zmianom. Warto wiedzieć, że zdecydowana większość akcyjnych spółek giełdowych oraz najlepiej zarabiających firm wywodzi się właśnie z czasów głębokiej recesji!

Natomiast wszelkie działania marketingowe, powinny być dobrze przemyślane, skrupulatnie zaplanowane i konsekwentnie realizowane. Jeżeli chcesz, aby Twoja reklama przynosiła rezultaty, czyli by sprzedaż rosła, a wizerunek marki stawał się coraz lepszy – zacznij od;

  • Określ grupę docelową, w której znajdują się Twoi potencjalni klienci.
  • Dobierz odpowiednie kanały oraz formy promocji.
  • Wybierze miejsca emisji reklam w taki sposób, aby dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą Twojej firmy.

Oczywiście każda branża jest inna, a też reklamodawcy mogą mieć różne cele marketingowe, ale wybierając miejsce reklamy, warto zwrócić uwagę na takie oto dane;

  • 97 % polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google
  • 46% użytkowników podejmuje działania po wyświetleniu reklamy wideo na YouTubie
  • 64% konsumentów online potwierdza, że reklamy wideo obejrzane na Facebooku wpłynęły na ich decyzje.

Następnie Strategia – to bardzo ważny element każdej kampanii reklamowej. Warto zainwestować w jej staranne przygotowanie z pomocą doświadczonych specjalistów. Większość naszych działań marketingowych jak np. reklama w social media, pozycjonowanie stron, a nawet budowa nowej strony internetowej, zaczyna się od sprawdzenia konkurencji oraz branży. Odpowiednia analiza poparta twardymi danymi dostarcza nam nie tylko ciekawe wnioski, ale daje pewien pogląd na branżę w jakiej się poruszamy.

Oczywiście serdecznie zapraszamy firmy z Warszawy i całego kraju do współpracy – wspólnie przeanalizujemy Twoje dotychczasowe działania, pozycję marki na rynku i cele, które chcesz osiągnąć. Razem stworzymy stabilny obraz i spójny wizerunek marki. Razem zapewnimy sukces Twojej firmie.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top