Jak skutecznie reklamować się w Internecie?

W czasach, kiedy ponad 80 % Polaków korzysta z dostępu do Internetu, trudno wyobrazić sobie skuteczną promocję firmy z pominięciem reklamy on-line. Jeżeli chcesz skutecznie docierać do swoich potencjalnych klientów, inwestycja w marketing i reklamę internetową to najlepsza decyzja, jaką możesz podjąć. Zdobądź nowych klientów dzięki skutecznej reklamie w sieci!

Jak skutecznie reklamować się w Internecie? 1

Każdego dnia tysiące, a nawet miliony osób, które mogą stać się klientami Twojej firmy, spędza swój czas w Internecie. Portale informacyjne, media społecznościowe, wyszukiwarki oraz specjalistyczne serwisy tematyczne: to wszystko miejsca w sieci, w których możesz dotrzeć do osób ze swojej grupy docelowej.

Tworząc działania reklamowe warto pamiętać, że użytkownicy Internetu są zainteresowani przede wszystkim wartościowymi treściami i informacjami. Dlatego aby przybliżyć działalność Twojej firmy potencjalnym klientom, a także wykreować jej wizerunek jako eksperta i lidera branży, warto zaplanować działania content marketingowe, takie jak prowadzenie bloga tematycznego, przygotowanie wartościowych merytorycznie artykułów sponsorowanych oraz następnie ich promocję.

Jak skutecznie reklamować się w Internecie?

– Zapytaliśmy o to specjalistów od marketingu internetowego z agencji Broker Media

To jest dobry czas, kiedy możesz budować przewagę nad innymi firmami! Kryzys, jak żaden inny okres, sprzyja kreatywności, innowacjom i zmianom. Warto wiedzieć, że zdecydowana większość akcyjnych spółek giełdowych oraz najlepiej zarabiających firm wywodzi się właśnie z czasów głębokiej recesji!

Natomiast wszelkie działania marketingowe, powinny być dobrze przemyślane, skrupulatnie zaplanowane i konsekwentnie realizowane. Jeżeli chcesz, aby Twoja reklama przynosiła rezultaty, czyli by sprzedaż rosła, a wizerunek marki stawał się coraz lepszy – zacznij od;

  • Określ grupę docelową, w której znajdują się Twoi potencjalni klienci.
  • Dobierz odpowiednie kanały oraz formy promocji.
  • Wybierze miejsca emisji reklam w taki sposób, aby dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą Twojej firmy.

Oczywiście każda branża jest inna, a też reklamodawcy mogą mieć różne cele marketingowe, ale wybierając miejsce reklamy, warto zwrócić uwagę na takie oto dane;

  • 97 % polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google
  • 46% użytkowników podejmuje działania po wyświetleniu reklamy wideo na YouTubie
  • 64% konsumentów online potwierdza, że reklamy wideo obejrzane na Facebooku wpłynęły na ich decyzje.

Następnie Strategia – to bardzo ważny element każdej kampanii reklamowej. Warto zainwestować w jej staranne przygotowanie z pomocą doświadczonych specjalistów. Większość naszych działań marketingowych jak np. reklama w social media, pozycjonowanie stron, a nawet budowa nowej strony internetowej, zaczyna się od sprawdzenia konkurencji oraz branży. Odpowiednia analiza poparta twardymi danymi dostarcza nam nie tylko ciekawe wnioski, ale daje pewien pogląd na branżę w jakiej się poruszamy.

Oczywiście serdecznie zapraszamy firmy z Warszawy i całego kraju do współpracy – wspólnie przeanalizujemy Twoje dotychczasowe działania, pozycję marki na rynku i cele, które chcesz osiągnąć. Razem stworzymy stabilny obraz i spójny wizerunek marki. Razem zapewnimy sukces Twojej firmie.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry