Jakim ciastem jesteś?

Opublikowano: 15 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Specjalizująca się w kompleksowej obsłudze kampanii interaktywnych agencja 8fish przygotowała dwie, zsynchronizowane z Facebook.com, aplikacje dla marki Kasia, której producentem jest koncern Unilever. Aplikacje, psychotest „Jakim ciastem jesteś” oraz „Choinka przyjaciół”, połączone są ze świątecznym rankingiem ciast. W ramach działań w serwisie powołano do życia także specjalną stronę z profilem produktu: „Kasia… bo to Twoje ciasto”.

W przygotowanej przez 8fish „Świątecznej zabawie Kasi” użytkownicy serwisu znajdą wiele atrakcyjnych funkcji, możliwych do zaproponowania znajomym obecnym w Facebook.com. Obok humorystycznego quizu, w którym internauci dowiedzą się, jakim rodzajem ciasta są, 8fish proponuje ubiór wirtualnej choinki i stworzenie własnego, zupełnie niecodziennego, świątecznego drzewka „choinki przyjaciół”.

Inspirację na świąteczne wypieki użytkownicy serwisu Facebook znajdą w tworzonym przez Kasię – dzięki głosom internautów – rankingu ciast oraz na powstałym profilu „Kasia… bo to Twoje ciasto”. Oprócz wskazówek związanych z bożonarodzeniowymi przygotowaniami, fani Kasi odnajdą na profilu inne ciekawe podpowiedzi na temat cukierniczych kreacji. Wszystko w iście wigilijnym nastroju.

– Kasia to marka, po którą codziennie sięga duża liczba Polaków – w tym także uczestnicy społeczności internetowych. Proponowane przez 8fish działania są sposobem na budowanie ciągłej i wzajemnej relacji z internautami – mówi Bartosz Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający 8fish.

Do tej pory Kasia interaktywnie komunikowała się z konsumentami m. in. za pośrednictwem strony mojeciasto.pl.

http://apps.facebook.com/kasia_swiateczna

Hanna LaskowskaJakim ciastem jesteś?

Podziel się!

O autorze

hania