Janmedia projektuje nowy Kolporter.pl

Opublikowano: 23 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Sklep internetowy Kolporter.pl ruszył w nowej szacie graficznej. Oferuje swoim Klientom blisko 100 000 produktów w tym: książki, muzykę, film i gry.
Serwis zaprojektowała agencja interaktywna Janmedia w ścisłej współpracy z
klientem. Prace rozpoczęła analiza usability i SEO wcześniejszego
rozwiązania. Na jej bazie zaprojektowano nowy layout serwisu. Następnym
krokiem było stworzenie identyfikacji wizualnej dla sklepu oraz graficzne
zaprojektowanie kluczowych podstron.

Za stronę technologiczną projektu odpowiedzialny jest Kolporter. Po
zakończeniu wdrożenia Janmedia przeprowadziła testy serwisu, w tym testy
wydajnościowe.

Kolporter.pl jest doskonałym przykładem tego jak ścisła współpraca z
klientem i wzajemne zrozumienie wpływa na efektywność pracy. Szczególnie
ważne jest dla nas porozumienie z klientem na poziomie koncepcji. W
przypadku Kolporter.pl od początku do końca czuliśmy, że realizujemy
wspólną, spójną wizję. – mówi Tomek Karwatka, Dyrektor Operacyjny w Janmedia

Dzięki współpracy z Janmedia serwis Kolporter.pl nabrał nowego, świeżego
wyglądu, który wyróżnia sklep spośród innych w sieci. Teraz jesteśmy
jednoznacznie identyfikowani w Internecie. Znajomość wyników badań usability
umożliwiła poprawę nawigacji serwisu oraz dodanie wielu elementów
ułatwiających klientom przeglądanie oferty sklepu – mówi Robert Sołkiewicz,
Doradca Zarządu ds Strategii i Rozwoju eBiznesu w Kolporter S.A.

www.kolporter.pl

Hanna LaskowskaJanmedia projektuje nowy Kolporter.pl

Podziel się!

O autorze

hania