Jesienna Astermania

Opublikowano: 16 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma telekomunikacyjna ASTER w swojej kampanii reklamowej promującej jesienną ofertę postawiła na wykorzystanie rozrywki w marketingu. Stworzenie serwisu www.astermania.pl powierzyła Ostrydze.
Jesienna kampania ASTER promuje zintegrowany pakiet usług łączący telewizję, Internet i telefon w ramach jednego pakietu. Cała kampania promocyjna ma luźny, żartobliwy styl i zastosowana została zasada wzajemnej promocji mediów.

– Nasza grupa docelowa to ludzie, którzy chętnie korzystają z nowych mediów i znaczną część czasu poświęcają na rozrywkę. Znając ich upodobania, nie tylko stworzyliśmy dopasowaną do nich ofertę jesienną, ale postanowiliśmy także wypromować ją na sposób bliski zainteresowaniom naszych odbiorców – mówi Beata Mazurkiewicz, Kierownik Komunikacji Marketingowej ASTER.

Zastosowany w kampanii ASTER serwis www.astermania.pl jest spójny z całym przekazem promocyjnym i innymi nośnikami reklamy. Gra reklamowa nawiązuje tematycznie do oferty firmy ASTER. W serwisie można znaleźć także realne billboardy, które odbiorcy mogą także spotkać na ulicach Krakowa i Warszawy.

– Stworzyliśmy osobny serwis, a nie tylko grę publikowaną na łamach strony ASTER, ponieważ z doświadczenia wiemy, że internauci chętniej korzystają z takiej formy. Częściej ją polecają, ponieważ taki link  jest po pierwsze łatwiejszy do zapamiętania niż długi skomplikowany ciąg znaków, a po drugie jest bardziej wiarygodny niż serwis korporacyjny – tłumaczy Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.

Marka Ostryga wyodrębniona w ramach struktur agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizujące się w budowaniu wizerunku marek przez rozrywkę w Internecie.

www.astermania.pl

Hanna LaskowskaJesienna Astermania

Podziel się!

O autorze

hania