Od 1 października do 31 grudnia klienci Biura Reklamy Wirtualnej Polski mogą realizować kampanie reklamowe w portalu w nowych cenach. Ruszyła promocja „Jesień 2009”.
Obniżyliśmy ceny reklam w wybranych serwisach oraz w liniach tematycznych. Dzięki temu produkty te stają się atrakcyjną alternatywą dla pakietów zasięgowych, między innymi poprzez dopasowanie kontekstowe. Promocja obejmuje również nowe formy reklamowe emitowane w najpopularniejszej telewizji internetowej w Internecie, WP.tv. – mówi Jacek Tryzno, Z-ca Dyrektora Pionu Marketingu i Sprzedaży ds. Sprzedaży Reklamy.
Klient, który od 1 października do końca roku zrealizuje kampanię reklamową w konkretnym, wybranym serwisie WP, za doublebillboard, skyscraper, śródtekst oraz tzw. formy layerowe (toplayer, brandmark) zapłaci tak, jak za billboard. Oznacza to np., że 100000 odsłon brandmarka w serwisie motoryzacyjnym (http://moto.wp.pl) będzie kosztowało reklamodawcę 8000 zł rate-card (18000 zł przed promocją).
Jesienią Biuro Reklamy WP oferuje także klientom 50% rabatu na kampanie w liniach tematycznych (serwisach skupionych w sekcje Biznes, Informacja, Zakupy, Rozrywka, Technika, Kobieta, Mężczyzna, itp.). Przykładowo, za kampanię wykorzystująca brandmark (200000 odsłon) w witrynach Linii Mężczyzna – realizowaną w okresie objętym promocją – klient zapłaci 9000 zł rate-card (przed promocją: 18000 zł).
WP.tv to telewizja internetowa. Promocja Biura Reklamy objęła nowe formy reklamowe, emitowane w WP.tv od czerwca bieżącego roku: Bottom Layer (1/3 oraz 1/10) i OnStream Toplayer. Obie mogą być umieszczane w materiałach wideo prezentowanych w kanałach tematycznych telewizji Wirtualnej Polski. Kampanie realizowane z ich wykorzystaniem od 1 października do końca roku są tańsze o połowę. I tak, pakiet miliona reklam Bottom Layer 1/10, w całej telewizji WP.tv (capping 1uu) kosztuje 7500 zł rate-card (przed promocją: 15000 zł).
OnStream Toplayer i BottomLayer są nie tylko nowoczesne, ale stanowią ciekawe uzupełnienie kampanii wykorzystującej In-Stream VideoAd. Cechą wyróżniającą te formy reklamowe jest możliwość automatycznego zastosowania kreacji internetowych, np. flashowych, w kontekście telewizyjnym. Co ważne, skutecznie budują świadomość marki i to dużo taniej niż tradycyjna reklama wideo. – dodaje Jacek Tryzno.
Promocja Biura Reklamy Wirtualnej Polski dotyczy kampanii emitowanych w portalu od 1 października do 31 grudnia.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.