Jeszcze świeższy FreshMail

Opublikowano: 28 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Freshmail uruchomił nową stronę internetową. Unowocześniony serwis skierowany jest nie tylko do użytkowników FreshMaila, ale także do tych, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej o e-mail marketingu. Stronę zaprojektowała i wykonała Eskadra Opcom.

Ulepszony serwis to przede wszystkim nowe funkcjonalności, które w przypadku serwisu FreshMail nie ograniczają się wyłącznie do przedstawienia oferowanych usług. Zgodnie z hasłem firmy Freshamil – „Świeże podeście do e-mail marketingu„, do strony głównej dodano zakładkę „Baza wiedzy„. Zawiera ona najaktualniejsze informacje na temat e-mail marketingu. Użytkownicy mogą uzyskać m.in. informacje na temat tego jak zwiększać efektywność kampanii czy budować bazy danych do e-mail marketingu. Zakładka będzie systematycznie uzupełniana przez zespół FreshMaila.

Specjalnie dla aktualnych użytkowników FreshMaila, dodano zakładkę „Funkcjonalności„, w której zgromadzone są informacje na temat szerokich możliwości wykorzystania aplikacji FreshMail.

Naszym priorytetem jest świeżość i dynamika rozwoju, dlatego średnio co dwa tygodnie wprowadzamy do FreshMaila nową funkcjonalność. Chcemy, by nasi Klienci byli na bieżąco z tym co oferuje system FreshMail, dlatego postanowiliśmy umieścić w jednym miejscu wszystkie informacje na ten temat. To kolejny krok w stronę usprawnienia współpracy na linii FreshMail-Klient. – mówi Paweł Sala, dyrektor zarządzający FreshMaila.

Zmiany objęły również część wizualną serwisu. Na stronie głównej internautów wita Pan Cytrynka – maskotka serwisu i jednocześnie interaktywny przewodnik.

Strona, zaprojektowana i wykonana przez Eskadrę Opcom, odzwierciedla charakter FreshMaila. Zależało nam by przygotowana przez nas strona internetowa wychodziła naprzeciw oczekiwaniom użytkowników. Marka FreshMail to optymizm, świeżość i dynamika, to wszystko ma podkreślać nowa konstrukcja serwisu, która będzie w przejrzysty sposób komunikowała politykę marki. – powiedział Krzysztof Adamus, Business Development Director Eskadra Opcom.

Tomasz UchańskiJeszcze świeższy FreshMail

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski