Freshmail uruchomił nową stronę internetową. Unowocześniony serwis skierowany jest nie tylko do użytkowników FreshMaila, ale także do tych, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej o e-mail marketingu. Stronę zaprojektowała i wykonała Eskadra Opcom.
Ulepszony serwis to przede wszystkim nowe funkcjonalności, które w przypadku serwisu FreshMail nie ograniczają się wyłącznie do przedstawienia oferowanych usług. Zgodnie z hasłem firmy Freshamil – „Świeże podeście do e-mail marketingu„, do strony głównej dodano zakładkę „Baza wiedzy„. Zawiera ona najaktualniejsze informacje na temat e-mail marketingu. Użytkownicy mogą uzyskać m.in. informacje na temat tego jak zwiększać efektywność kampanii czy budować bazy danych do e-mail marketingu. Zakładka będzie systematycznie uzupełniana przez zespół FreshMaila.
Specjalnie dla aktualnych użytkowników FreshMaila, dodano zakładkę „Funkcjonalności„, w której zgromadzone są informacje na temat szerokich możliwości wykorzystania aplikacji FreshMail.
Naszym priorytetem jest świeżość i dynamika rozwoju, dlatego średnio co dwa tygodnie wprowadzamy do FreshMaila nową funkcjonalność. Chcemy, by nasi Klienci byli na bieżąco z tym co oferuje system FreshMail, dlatego postanowiliśmy umieścić w jednym miejscu wszystkie informacje na ten temat. To kolejny krok w stronę usprawnienia współpracy na linii FreshMail-Klient. – mówi Paweł Sala, dyrektor zarządzający FreshMaila.
Zmiany objęły również część wizualną serwisu. Na stronie głównej internautów wita Pan Cytrynka – maskotka serwisu i jednocześnie interaktywny przewodnik.
Strona, zaprojektowana i wykonana przez Eskadrę Opcom, odzwierciedla charakter FreshMaila. Zależało nam by przygotowana przez nas strona internetowa wychodziła naprzeciw oczekiwaniom użytkowników. Marka FreshMail to optymizm, świeżość i dynamika, to wszystko ma podkreślać nowa konstrukcja serwisu, która będzie w przejrzysty sposób komunikowała politykę marki. – powiedział Krzysztof Adamus, Business Development Director Eskadra Opcom.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.