W ramach obsługi Coca-Cola Poland Services, K2 przygotowała nową odsłonę witryny www.burn.pl. Całość oparta jest o zabawę skojarzeniem z tajemniczą przypadłością – NRUB – Nagłą Reakcją Uśpienia Bezwarunkowego, czerpiącą swoją nazwę z odwrócenia słowa BURN.
Akcja serwisu rozgrywa się wokół objawów NRUB. Scenki video zawarte w witrynie w przerysowany sposób wizualizują niektóre sytuacje, gdy dopada nas nagła reakcja zasypiania bezwarunkowego – gdy jesteśmy zmęczeni po ciężkim dniu w pracy, zawieszamy się w trakcie nauki, dopada nas apatia, czy też “zasypiamy” w najmniej odpowiednich momentach. Na stronie pokazanych jest tylko kilkanaście takich przypadków, jak wiadomo w życiu jest ich o wiele więcej. Istnieje tylko jedno antidotum na NRUB, aby je odkryć warto wykonać test dostępny na stronie.
– Koncepcja przypadłości NRUB w pewien sposób z góry narzuciła nam operowanie wyłącznie symbolami. Cieszyliśmy się wręcz, że nie będziemy używać “gadających głów”. Ponieważ odbiorcami produktu są młodzi, dynamiczni ludzie, mogliśmy sobie pozwolić na dużą dawkę humoru i pokazywania abstrakcyjnych, nierealnych wręcz scen. W ciągu 4 dni zdjęciowych odwiedziliśmy różne lokalizacje: zajezdnię tramwajową, bibliotekę, sale laboratorium, biurowiec czy mieszkanie. Żeby uatrakcyjnić projekt, do zdjęć wykorzystaliśmy kamerę Red One umieszczoną na kranie filmowym. – wyjaśnia Arkadiusz Szulczyński, Innovation Director K2.
Współpraca pomiędzy K2 Internet S.A. a Coca-Cola Poland Services trwa od 2003 r. W tym czasie w ramach współpracy zrealizowano kilkanaście serwisów wizerunkowych (m.in. Alubutla, Magia Świąt, Coke Live Fresh Noise), wiele serwisów promocji konsumenckich (np. World Cup ‘06, CLMF ‘07, Złam Kod Zero ‘08) oraz platformę Coke.pl – wielopłaszczyznowy projekt skierowany do młodszych konsumentów. W styczniu 2009 r. Coca-Cola uruchomiła największy w Polsce program lojalnościowy sektora FMCG – Zapunktowani.pl, za którego realizację i rozwój odpowiada K2. Obecnie K2 Internet S.A. kompleksowo obsługuje prawie wszystkie marki, w tym m.in. Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Sprite, Fanta, Burn, Powerade, Kropla Beskidu.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.