K2 Internet wspólnie z portalem Gazeta.pl przygotowało kampanię „Kto reklamuje Gazeta.pl? Portal od nowa.”.
Tym razem K2 stworzyło nie tylko kampanię internetową, ale również hasło „Portal od nowa”, pomysł na kampanię outdoorową, a także zajęło się produkcją skeczów reklamowych, co jest pierwszym takim działaniem agencji od momentu jej powstania.
Pomysł kampanii wyszedł od Dominika Kaznowskiego, dyrektora marketingu Gazeta.pl, który założył, że nikt lepiej nie zareklamuje portalu od użytkowników internetu. K2 ze swojej strony postanowiło dodać, że faktycznie nikt. Nawet Kabaret Moralnego Niepokoju. Tak powstała koncepcja kampanii internetowej z udziałem Kabaretu. Powstało osiem skeczy, w których członkowie Kabaretu na różne sposoby próbują wszystkich przekonać, że po pierwsze, to nie oni reklamują portal, a po drugie, że odnowiona Gazeta.pl jest warta odwiedzenia.
Skecze widoczne są na stronie promocyjnej www.Odnowa.Gazeta.pl, w serwisie Wideo portalu Gazeta.pl (http://Wideo.Gazeta.pl) oraz na YouTube. K2 stworzyło serwis internetowy Odnowa.Gazeta.pl, zgodny z nowym trendem Web 2.0, który skupia się wokół konkursu. Jego główną częścią jest aplikacja pozwalająca na stworzenie banera reklamującego portal Gazeta.pl. Użytkownik ma do wyboru rozmiar banera, rodzaj zdjęcia, rodzaj czcionki, kolor, zdjęcia i symbole do wstawienia oraz narzędzia animacyjne. Internauci nie tylko tworzą banery, ale także je oceniają.
Przez kilka pierwszych dni od momentu uruchomienia serwisu w konkursie wzięło
udział prawie 8400 internautów, którzy stworzyli prawie 13 000 banerów. Konkurs potrwa do 11 marca. Start strony Odnowa.Gazeta.pl wspiera duża kampania internetowa, w której oprócz standardowych form reklamowych takich jak banery czy doublebillboardy, K2 stworzyło również toplayery wideo – krótkie 8-9 sekundowe filmiki z udziałem członków Kabaretu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.