K2 Internet wspólnie z portalem Gazeta.pl przygotowało kampanię „Kto reklamuje Gazeta.pl? Portal od nowa.”.
Tym razem K2 stworzyło nie tylko kampanię internetową, ale również hasło „Portal od nowa”, pomysł na kampanię outdoorową, a także zajęło się produkcją skeczów reklamowych, co jest pierwszym takim działaniem agencji od momentu jej powstania.
Pomysł kampanii wyszedł od Dominika Kaznowskiego, dyrektora marketingu Gazeta.pl, który założył, że nikt lepiej nie zareklamuje portalu od użytkowników internetu. K2 ze swojej strony postanowiło dodać, że faktycznie nikt. Nawet Kabaret Moralnego Niepokoju. Tak powstała koncepcja kampanii internetowej z udziałem Kabaretu. Powstało osiem skeczy, w których członkowie Kabaretu na różne sposoby próbują wszystkich przekonać, że po pierwsze, to nie oni reklamują portal, a po drugie, że odnowiona Gazeta.pl jest warta odwiedzenia.
Skecze widoczne są na stronie promocyjnej www.Odnowa.Gazeta.pl, w serwisie Wideo portalu Gazeta.pl (http://Wideo.Gazeta.pl) oraz na YouTube. K2 stworzyło serwis internetowy Odnowa.Gazeta.pl, zgodny z nowym trendem Web 2.0, który skupia się wokół konkursu. Jego główną częścią jest aplikacja pozwalająca na stworzenie banera reklamującego portal Gazeta.pl. Użytkownik ma do wyboru rozmiar banera, rodzaj zdjęcia, rodzaj czcionki, kolor, zdjęcia i symbole do wstawienia oraz narzędzia animacyjne. Internauci nie tylko tworzą banery, ale także je oceniają.
Przez kilka pierwszych dni od momentu uruchomienia serwisu w konkursie wzięło
udział prawie 8400 internautów, którzy stworzyli prawie 13 000 banerów. Konkurs potrwa do 11 marca. Start strony Odnowa.Gazeta.pl wspiera duża kampania internetowa, w której oprócz standardowych form reklamowych takich jak banery czy doublebillboardy, K2 stworzyło również toplayery wideo – krótkie 8-9 sekundowe filmiki z udziałem członków Kabaretu.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.