Na przestrzeni roku zasięg witryn uczestniczących w programie Adkontekst wzrósł niemal do 80%. Przekaz reklamowy, emitowany w systemie reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl, dociera tym samym do 10 milionów internautów. Twórcy Adkontekstu optymalizują jego możliwości, wprowadzając specjalny kalkulator, dzięki któremu każdy reklamodawca będzie mógł dostosować koszty kampanii reklamowej do swoich potrzeb i możliwości.
W niecały rok po uruchomieniu systemu reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl – Adkontekst – zasięg witryn uczestniczących w programie wzrósł do 79,95%. Oznacza to, że reklamy emitowane w serwisach zrzeszonych w programie oglądane są przez ponad 10 milionów polskich internautów, czyli aż 4/5 wszystkich rodzimych użytkowników Sieci. Twórcy Adkontekstu wdrożyli właśnie specjalny kalkulator, umożliwiający obniżanie kosztów pojedynczego kliknięcia w reklamę dzięki zwiększeniu budżetu przeznaczanego na promocję.
System Adkontekst – wprowadzony przez Wirtualną Polskę oraz NetSprint.pl pod koniec października 2005 r. – umożliwia wyświetlanie na serwisach internetowych reklam kontekstowych, czyli przekazów ściśle dopasowanych do kształtu i zawartości witryn, na których są emitowane Boksy Adkontekst. Pierwotnie wyświetlane na podstronach WP.pl, w grudniu 2005 roku pojawiły się również na serwisach zewnętrznych, generując przychody dla właścicieli tych witryn i znacznie zwiększając grupę odbiorców reklam. Dzięki atrakcyjnym stawkom za przekierowanie oraz unikalnym mechanizmom analizy leksykalnej system rośnie w tempie kilkudziesięciu procent miesięcznie.
„Zasięg miesięczny witryn i serwisów internetowych wyświetlających reklamy Adkontekst wzrósł w maju do 79,95%*, czyli do poziomu porównywalnego z zasięgiem największych portali i sieci reklamowych. – opowiada Artur Banach, Prezes NetSprint.pl – W chwili obecnej liczba unikalnych domen, na których wyświetlany jest Adkonekst przekroczyła 50 000, zaś liczba współpracujących partnerów systemu: sieci internetowych, osób prywatnych i prawnych wzrosła do 300 podmiotów. W systemie wyświetlane są reklamy kilku tysięcy reklamodawców.”
Aby ułatwić reklamodawcom wykorzystanie potencjału Adkontekstu, w ostatnich dniach uruchomiony został kalkulator Adkontekst. Ten prosty w obsłudze mechanizm ma umożliwiać nawet kilkukrotne obniżanie kosztów pojedynczego kliknięcia w reklamę poprzez zwiększenie budżetu przeznaczanego na przekaz promocyjny Adkontekst. Dzięki Kalkulatorowi każdy potencjalny reklamodawca będzie mógł łatwo dostosować koszty kampanii reklamowej do swoich potrzeb i możliwości. Dodatkowo, do końca września, będzie mógł również skorzystać
z 25% rabatu.
„Stworzony przez nas kalkulator ma pomóc reklamodawcom lepiej i szybciej planować swoje kampanie, by mogli w pełni wykorzystać potencjał Adkontekstu. – komentuje wdrożenie Artur Banach – Warto podkreślić, że z jego pomocą realizowane są zarówno bardzo duże kampanie zasięgowe, jak i niewielkie akcje promujące małe przedsiębiorstwa.”
*dane na podstawie badania Megapanel, PBI/Gemius
www.reklama.netsprint.pl/cennik/boks_adkontekst
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.