Gazeta Praca, poniedziałkowy dodatek do Gazety Wyborczej oraz internetowa platforma kariery GazetaPraca.pl rozpoczynają wspólną kampanię reklamową. Działania promocyjne obejmują TV, radio, outdoor, internet i marketing mobilny. Głównym celem kampanii Gazety Praca jest zwrócenie uwagi odbiorców na aktualność ogłoszeń publikowanych w dodatku. Z kolei GazetaPraca.pl podkreśla, że w internecie ma najwięcej aktualnych ofert.
Kampania w internecie przebiegać będzie w zasięgach Ad.net, Arbo, bizonmedia oraz na Gadu-Gadu i Nasza-klasa.pl. Reklamy telewizyjne pojawią się w niedziele i poniedziałki głównie w pasmach porannych telewizji TVN oraz na Discovery Channel przy paśmie Ekstremalne Profesje. W działaniach outdoorowych wykorzystane zostaną nośniki AMS takie jak: billboardy, city lighty, rączki w autobusach komunikacji miejskiej, tabliczki w metrze i na stacjach benzynowych. Z kolei odbiorcy kampanii mobilnej w każdy poniedziałek rano otrzymają SMS od Gazeta Praca bądź GazetaPraca.pl.
Kreacje internetowe przygotowała agencja interaktywna Byss. Za kreacje poza internetem odpowiada agencja DDB Warszawa. Za zakup mediów odpowiadają Hypermedia oraz dom mediowy Starlink.
Kampania rozpoczęła się 15 stycznia i potrwa do końca lutego.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.