Kampania dodatku Gazeta Praca i GazetaPraca.pl

Opublikowano: 16 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Gazeta Praca, poniedziałkowy dodatek do Gazety Wyborczej oraz internetowa platforma kariery GazetaPraca.pl rozpoczynają wspólną kampanię reklamową. Działania promocyjne obejmują TV, radio, outdoor, internet i marketing mobilny. Głównym celem kampanii Gazety Praca jest zwrócenie uwagi odbiorców na aktualność ogłoszeń publikowanych w dodatku. Z kolei GazetaPraca.pl podkreśla, że w internecie ma najwięcej aktualnych ofert.

Kampania w internecie przebiegać będzie w zasięgach Ad.net, Arbo, bizonmedia oraz na Gadu-Gadu i Nasza-klasa.pl. Reklamy telewizyjne pojawią się w niedziele i poniedziałki głównie w pasmach porannych telewizji TVN oraz na Discovery Channel przy paśmie Ekstremalne Profesje. W działaniach outdoorowych wykorzystane zostaną nośniki AMS takie jak: billboardy, city lighty, rączki w autobusach komunikacji miejskiej, tabliczki w metrze i na stacjach benzynowych. Z kolei odbiorcy kampanii mobilnej w każdy poniedziałek rano otrzymają SMS od Gazeta Praca bądź GazetaPraca.pl.

Kreacje internetowe przygotowała agencja interaktywna Byss. Za kreacje poza internetem odpowiada agencja DDB Warszawa. Za zakup mediów odpowiadają Hypermedia oraz dom mediowy Starlink.

Kampania rozpoczęła się 15 stycznia i potrwa do końca lutego.

Hanna LaskowskaKampania dodatku Gazeta Praca i GazetaPraca.pl

Podziel się!

O autorze

hania