21 listopada br. rozpoczęła się internetowa część kampanii reklamowej Lukas Banku 'Ty też żądaj zysków’, będąca częścią globalnej akcji promocyjnej prowadzonej przez bank. Celem działań promocyjnych jest zachęcenie do oszczędzania w banku oraz promocja rachunku osobistego Lukas e-Konto PRO. Sieć IDMnet odpowiedzialna za kampanię internetową, przygotowała spoty reklamowe, które można usłyszeć w PolskaStacja.pl. To pierwsza tego typu kampania w polskim Internecie.
Warunkiem wzięcia udziału w promocji LUKAS Banku jest skorzystanie z jednego z produktów oszczędnościowych dostępnych w jego ofercie lub założenie e-Konta PRO. Każdy, kto skorzysta z tej oferty, weźmie udział w losowaniu – jednego z 39 przenośnych komputerów marki Dell.
PolskaStacja.pl i IDMnet przygotowały dwie wersje spotu, który można usłyszeć przez cały tydzień na dwa sposoby. Pierwszy to typowa reklama radiowa w postaci 30 sekundowego spotu mp3. Emitowana jest ona w blokach reklamowych pomiędzy piosenkami czy audycjami. Drugi to emisja krótkiego, 7 sekundowego spotu reklamowego 'na powitanie’, czyli z chwilą kiedy słuchacz włącza radio internetowe (łączy się ze strumieniem dźwiękowym). Zaletą tej reklamy jest 100% gwarancja dotarcia do odbiorcy.
Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kampanii internetowej z wykorzystaniem nietypowej formy reklamy, ponieważ profil osób korzystających z tego narzędzia internetowego jest bardzo dobrze dopasowany do naszej grupy docelowej. Zaplanowanie kampanii bazującej nie tylko na danych demograficznych ale także w oparciu o upodobania internautów jest dla nas dodatkowym atutem. Nie bez znaczenia jest też fakt, że jesteśmy pionierem korzystania z tej formy reklamowej na tak szeroką skalę. Takie innowacyjne formy reklamowe traktujemy jako wsparcie działań na szeroką skalę w Internecie oraz poza nim. – powiedział Arkadiusz Łatko, Junior Product Manager Bankowości Internetowej z Lukas Banku.
Cieszymy się, że Lukas Bank zdecydował się na taki sposób promocji swoich produktów. Przez kilka miesięcy pracowaliśmy wspólnie z PolskąStacją nad przygotowaniem radiowej oferty reklamowej, a przede wszystkim nad systemem ADCast raportującym emisje radiowe. System ten pozwoli pokazać do jak dużej grupy osób trafiła ta reklama i z jaką częstotliwością. – dodał Adam Dyba, Dyrektor Generalny IDMnet.
PolskaStacja.pl to polskie radio internetowe, z którego korzysta obecnie ponad 400 tys. osób w ciągu miesiąca.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.