Kangurzy skok do nowego mieszkania – NG Interactive dla Fortis Bank Polska

Next Generation Interactive stworzyło animację flashową prezentującą najnowszy produkt kredytowy Fortis Bank Polska S.A. Animacja jest częścią kampanii banku, która ukazuje się w mediach pod hasłem „Kiedy robi się za ciasno…”.

W reklamie wykorzystano wizerunek młodego kangura opuszczającego torbę matki-kangurzycy. Ten sam motyw wykorzystano w kampanii internetowej opartej na animacji flashowej, w której młody kangur w poszukiwaniu wymarzonego miejsca zamieszkania przeżywa niemiłe przygody zakończone szczęśliwym finałem w Fortis Banku. Film flashowy przygotowany został do dystrybucji dwoma kanałami komunikacji poprzez pocztę e-mail oraz możliwość ściągnięcia i obejrzenia na stronie fortisbank.com.pl.

Prezentacja przeznaczona jest do szerokiej grupy klientów Fortis Bank Polska zainteresowanych skorzystaniem z nowej usługi banku – kredytów mieszkaniowych. Animacja ma na celu poinformowanie potencjalnych i aktualnych klientów banku o wprowadzeniu nowej usługi, jak również zwiększenie świadomości marki Fortis Bank wśród osób zainteresowanych kredytami hipotecznymi i mieszkaniowymi.

http://www.fortisbank.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top